Jag börjar bli beroende av denna sajt....
…..Gravt beroende….
Glömmer att både äta….och ta mig ut i solen! Att städa plocka ordning i röran, handla hem mat eller ta de övriga kontakter jag borde….är det bara inte tal om
.
Jag var just inne på en annan sajt (där jag varit medlem i ett halvår) ….och upptäckte att det är ganska stor skillnad ….DÄR, är de flesta så måna om att framställa sig i en bra dager….se allt från den ljusa sidan… och poängtera hur duktiga dom är…etc etc. Sådana är vi inte riktigt här. Och det är befriande tycker jag….Gillar den mer raka kontakten…..
som råder här….Utan förskönande omskrivningar
Nån som känner igen sig?…..

Här e en till…
jag sätter upp tider för mig själv..å säger högt till mig själv…
--- Jahapp nu e det 20 min kvar av din datatid sen måste du äta…osv osv…
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Så ska jag också börja göra! Lyckas du hålla dig diciplinerad och följa ditt "schems" ibland?
OH JA, jag känner verkligen igen mig hi hi hi.
KRAAAAAAAAAM

ja oftast.. för jag har inget val.. men sen tillåter jag mig ha datadagar oxå..utan tider å passa..så jag blir riktigt trött å röd i ögonen å helt slut i ryggen osv..då blir det lättare å hålla dom där tiderna sen…
hahahaha….jajaja..jag e ju inte lite galen jag inte…hahaha

Det måste du vara alldeles ensam om….på den här sajten. (galenskapen,alltså!!!!)…tror du inte?….
Kraaam
Jätteroligt att höra, och jag håller helt med!
Vi kanske får införa något liknande som Svenska Spel har, Spela Lagom… Vad kan "vår" version heta? 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

jooooooooo…men det e klart att jag är HELT ensam å vara galen på denna sajten!!

Hmmm…våran version…
kommer ej på nått bra nu ju….

jjjjjjjjjjjjjjjj…å nu sitter jag till kl 16.00 å sen ska jag kissa,ta på mig shorts å ta ut hundarna…boka grovtvätten å fylla på vatten till marsvien…sen får jag sitta en stund igen…
mmooohahahahah……….

# 7…..Ha haha Ja Vi har EN galning bland oss
#0 Jag är också fast, i hela iFokus! Främst är det keramik, psykologi och Bokstavsfolk, men jag droppar in lite här och var annars också. Och glömmer totalt bort att äta, dricka, titta på tv och andra väsentligheter. 
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Som skrevs i #6….kanske skulle vi ha nytta av Svenska Spels råd….
#6 Surfa lagom, kanske?

var det l-a-g-o-m…..det hette… det där ordet!?
"Sluta surfa innan du dör av vätskebrist", är det bättre? 

#14…Dricker gör jag av nån anledning…..Vatten juice och treo….för annars drar jag alltid på mig spänningshuvudvärk och svår migrän.
…som kan sitta i under flera dagar….särskilt nu i värmen (det är det enda jag inte slarvar med…) längre….

Sufra hos oss,här finns hjärterum för tokig,sund eller vanligt dum,men en sak vill vi dig säga:
GLÖM EJ BORT,ÄT & DRICK för annars tynar du bort från oss ….
galningen e vaken…
Ja du är inte ensam om det. 

….måste nog skaffa en MAT- och SOVKLOCKA ( som Skalman!) 

hade en tanke på att tatuera in en skalman kl på armen…faktiskt…hihihi….
#10. Tar du upp det med grabbarna, eller ska jag göra det? 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Jahaaaa…eller ttjjjaaahhaaaaaaaaaa,,,eller que?
Jag är också galen i iFokus. Har vissa sajter som vavvo. Är till och med Sajtvärd. Tyvärr inte en av de mest besökta. En udda sjat kan man väl säga. Nåja.
Ett tips till alla er som har - som jag - svårt att slita sig från datorn.
Sätt en äggklocka på säg 30-45 minuter kanske 1 timme. Ha en lista över saker som man behöver göra. När klockan ringer så gör en av sakerna på listan och sen är det fritt fram för att sitta vid datorn en stund igen.
Det fungerar för en del. Äggklockor är suveräna. Kan användas till alla möjliga saker där man har svårt att avsluta.
I början kanske det kan vara lite stressigt med en klocka som tickar. Men prova en vecka eller två. Man får inte ge upp efter ett försök.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Lite paus får jag när ingen annan är inne och skriver!
Så jag tar kortpauser från datorn ibland. Det händer att jag får i mej lite mat och vätska då och då! (Jo!)