Dehär med bh
Tycker någon mer, att bh kan vara obekvämt? Själv, tycker jag att när jag har på miig en bh så, rivs det bara och tyget är obekvämt och sitter åt Är det någon mer som känner Så?

Jajjamen. Jag använder sportbehå. Sitter åt viserligen men inget som skaver och river. Ensam hemma helst utan behå men ska jag ut och röra mig bland folk så klarar jag inte av känslan av guppande bröst…=p

som # 1
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

jupp….ett sattyg till uppfinning… men den fyller sin funktion…. slipper ju tuttar som man kan ha som knäskydd när jag e 60+ 
Tyckte det var obehagligt när jag var yngre och började använda bh. Men nu är det skönt!
Ja det är ngt som är ofantligt obehagligt, det kliar, det skär in..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Jag tycker det är sjukt obekvämt med BH, använder det bara på jobbet eftersom jag måste ha sådana kläder som typ skaver sönder bröstvårtorna om jag inte har något under.. och det blir för varmt med typ linne eller t-shirt. Annars är jag alltid utan, BH:ar sitter åt precis på fel ställen, känns som om jag inte får tillräkligt med luft.
HATAR BH! Började inte använda en förrän jag var i 40 års åldern. Nu användee jag det sällan men har köpt en bekväm Sloggi BH. Det är som en sport BH ungefär utan en massa kliande skavande sömmar
#7 Är de dyra? finns de i alla storlekar? Jag borde anv men gör ej pga det kliar o skaver etc sedan har jag svårt ha ngt på axlarna som tynger ner jag får ont i axlarna *har fibromylagi oxå*
#8 Tror de kostar ca 115 eller om det var 150, men det är extremt billigt i den affären hemma. Finns i svart eller vitt och kanske hudfärgad
8: Men en BH ska inte tynga ned axlarna! Isf har du för stort runt om.
Alla BH:ar gör ont på mina axlar men det beror nog på fibron det 
Jag kan inte ha ngt som tynger på axlarna, inte ens en axelväska som väger litegrann det gör dret ont i axlarna, höger axel är värreän den andra.
Sedan annat som retar en axelband som bara hasar ner..
BH är skit. Man blir instängd.
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Kan inte annat än hålla med. BH är skit 
Så sant så, jag är 14 har börjat få bröst, mamma köper massa bhs till mej hela tiden, men jag verkligen avskyr dem, Så jag använder dem aldriig! bara om det skulle vara så jag absolut var tvungen

Jag älskar de bhar jag har som jag har köpt på riktigt fina underklädesbutiker. De sitter alltid bäst, och jag känner inte ens av att jag har dem på mig.
Dock har jag allra helst sportbh eller ett linne med "Secret support" som det heter, från Debenhams. Svalare och skönare tycker jag.
Jag har rätt stor byst och diabetes, så jag behöver ha bh, annars kan jag få svampinfektioner under brösten.. och om det inte skulle vara nog, så kan jag få finnar som utvecklar sig till bölder om jag inte är försiktig. :S Bh is the shit!