Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 1363 ggr
KexChoklad
0

Intressant

Jag har ju ADHD , och är deprimerad .. Hon är oxå deprimerad , då sa hon en väldigt intressant sak

'' Men man mår ju inte bättre av att dom typ dödar hjärnan med piller''

jag håller med henne faktist

gör ni ?

// Elin

www.Duettvagenskaniner.webs.com

Medlem i Wienerteddy klubben!

[aspie]
0

Du är ny här tror jag? Välkommen hit ska du vara Flört

Till viss del håller jag med att en del piller "dödar" hjärnan, men får man rätt medicin så hjäper den bra tycker jag.

Depressionsmedicinen jag fick gjorde mig till en Zombie, var alltså mer död än levande under flera år. Det var en mkt jobbog tid Rynkar på näsan

KexChoklad
0

#1 hihi jaa jag är ganska ny :) tack så mycket! Jag äter en medecin som jag endast äter vid akuta behov men riktigt mycket ångest .. Då går jag runt som en zombie, för jag blir helt slut

vilket liv liksom :(

jag får ingen äkta medecin för deprisionen för att läkaren inte vill droga mig mer.. :/

// Elin

www.Duettvagenskaniner.webs.com

Medlem i Wienerteddy klubben!

Zaphix
0

För mig är medicin till för att orka ta mig igenom vardagen och för att ge mig ork att ta tag i saker och för att orka reda ut varför jag mår dåligt.
Skuille jag inte äta medicin skulle jag antingen inte finnas nu, eller ligga i sängen hela dagarna. Så för mig så överväger det positiva..

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

[aspie]
0

#2 Vad får du för piller mot din ångest?

sayuri
0

Min medecin har hjälpt mig att orka bli frisk och nu ser jag fram emot att få trappa ner med medecinen och fortsätta må bra själv. För mig har medecinen varit som ett par stödhjul medans man lär sig cykla. Fast nu är det medecinen som hjälper mig att må bra och så fort jag klarar det själv så kommer vi ta bort medecinen.

Medecin är inte en lösning på problemet utan bara en hjälp på vägen. Det är bra nödlösning så man orkar hålla sig vid liv tills dess man är stabil nog att klara sig själv. =)