Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: adhd-add
Läst 2149 ggr
9crimes
0

Konstant misslyckande tar kål på mig

Gud vad jag hatar mig själv idag. Jag brukar kunna se fördelarna med att vara bokstavsmänniska. Men idag.. Vill jag bara dö. Något så världsligt som att missa bussen till stallet har knäckt mig totalt. Jag hade verkligen sett fram emot att få spendera tid med hästarna.. Slippa tänka på all ångest och fly vardagen, skolan, hemma, min pojkvän, som jag fick reda på var otrogen häromveckan (och därmed räknas till högen av "gamla ex"). Tänk att jag måste förstöra allt för mig själv. Allt ska misslyckas. Tillochmed saker jag älskar att göra, kan inte motivera mig tillräckligt. Hoppas er dag är/har varit bättre! Nu ska jag gå och snyta mig, försöka gnugga kinderna från mascara och lägga mig under täcket och hoppas att ingen söker mig på hela kvällen. KramKyss          …   Gråter

[Linsenhejhej]
0

Stackars dig *tröstar* Rynkar på näsan

Svea-
0

jjoo..det känner jag igen.. man vill så mycket,kämpar så hårt..å misslyckas i princip alltid.. med det mesta..ofta utav det sk enklaste ting..

kram till dig från mig

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

sayuri
0

Jag förstår hur du känner dig, känner igen mig mycket i det du skriver… just nu står jag i och för sig utan både kille och häst på grund av olika orsaker men killar kan man tydligen inte lita på (vad jag märkt tyvärr men om någon kan motbevisa mig så visst).

Hästarna saknar jag mest om jag ska vara ärlig. Hoppas du kommer iväg till hästarna snart i alla fall. Själv ska man gå ut med hunden och hoppas på att huvudvärken lägger sig…(Vätskebrist…)

*Kram*