Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: utanför-ämnet
Läst 810 ggr
Lostlie
0

OT jag tror jag är en hund...

Pelle till doktorn: "Doktorn, jag tror jag är en hund"

Doktorn till Pelle: "Jasså, hur länge har du trott det?"

Pelle till doktorn: "Ända sedan jag var en liten valp"

Detta påminer mig om när den första läkaren frågade mig hur LÄNGE jag TROTT att jag haft ADHD… eh… "hela mitt liv" svarade jag. Så dum fråga, hi hi hi!Flört

MoonVoid
0

Haha! Ja det var en dum frågaTyst

[aspie]
0

*Fnissar* Skrattande

sayuri
0

:)

Emaljoh4
0

MNen dt kan man ju inte veta/tro när man är liten? eller?

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Lostlie
0

#Nej, inte att det är ADHD. Men redan som 9 åring kände jag mig annorlunda, men jag kunde inte sätta fingret på vad det var. Det är ju inte så att jag levt ett helt normalt liv för att plötsligt en dag vakna och komma på att man nog har ADHD. Känslan av att det är NÅGOT har alltid funnits där liksom…

Lostlie
0

#4 ovan inlägg var svar till dig Emaljoh… glömde skriva din siffra bara Skäms

Emaljoh4
0

#6 Hehe. Tungan ute

MEN, det här fattar jag inte!

När jag var liten, enda fram tills 13-års ålder, har jag gjort saker jag int har varit medveten om. NU lever jag, men förut levde jag inte, jag var inte i medvetandet. Jag kunde inte känna mig konstig, eftersom jag inte kände att jag levde. Jag tkr det här är superkomplicerat.

Det jag menar, är att jag inte kommer ihåg ett smack från jag var liten, jag gjorde saker, fick skäll, men jag kommer inte ihåg för vad, hur jag var, hur jag upplevde saker. För jag levde inte. Vet inte om jag kan säga att jag inte levde, men jag var inte medveten om någonting.

Komplicerat. Vet inte om du fattar

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.