Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 1654 ggr
Emaljoh4
0

Så känner jag nu-tråden 2

Gör en ny tråd, tyckte den andra blev så lång. Hoppasi nte det gör något för dig Svea! Glad

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

[Linsenhejhej]
0

Tack Malle-marsipan-skalle! Skrattande Har inget att skriva nu för tillfället …

sayuri
0

Jag har ordentlig vätskebrist … gissa hur jag mår =P

[aspie]
0

Jag ska på soc möte idag: gissa om jag har ångest och är jätte ororlig Rynkar på näsan

Emaljoh4
0

#3 Stackarn , KRAM till dig min Aspie vän! <3

[aspie]
0

Tack Malin Glad *kramar tebax*

[Linsenhejhej]
0

#3: *kramar Aspie* Vad ska du göra där? Glad

[Linsenhejhej]
0

Ånej, idag ska jag på skolan! Vi börjar 10:00 och slutar typ 12:00. Det är bara uppropning och planering men ändå dåligt och jag längtar inte. Rynkar på näsan Jag hatar skolan! Skrikandes

Men jag får snart min kamera, jippi!

Och jag kanske ska utredas i höst, hurra! Flört

[aspie]
0

#6 Jag ska söka ekonomisk hjälp. Tur att mitt PO följer med Obestämd

Casiopeia
0

Jag ska till mitt första besök för att utreda om jag har ADD nu om en stund. Nervös, glad, spänd, lättad och eh… stressad! Måste göra mig i ordning och springa i väg snart och här sitter jag och surfar! *springer från datorn*

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

Denna kommentar har tagits bort.
[aspie]
0

#9 Lycka till på första besöket Flört

Zaphix
0

Jag ska till ortopeden idag..

Är livrädd och väntar mig det värsta. Antagligen bryter de benet på mig, eller amputerar.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

NadineAdHd
0

i dag är jag så glad för allt möjligt har bara helet enkelt funkat så himla bra på sistone… helt otroligt…..

sayuri
0

Jag ska försöka komma till vårdcentralen idag så de kanske kan hjälpa mig med min piercing… och jag måste komma ihåg att äta. På fredag har jag förhoppningsvis sista mötet innan utredningen är klar. *håller tummarna*

Lycka till alla som har projekt idag! =)
Hoppas det går bättre för er än vad det tycks göra för mig =/

[aspie]
0

Mitt möte gick åt h-e vilket jag misstänkte så nu rasar hea livet i skyhög fart käpprätt åt….Gråter

[Linsenhejhej]
0

#15: Ånej, vad var det som gick fel? FörvånadGråter

[aspie]
0

#16 Allt, orkar inte prata om det baraRynkar på näsan

[Linsenhejhej]
0

#17: Okej … jättesynd iallafall! Gråter *försöker trösta*

[aspie]
0

Tack Lina gumman *kramar tebax*Flört

[Linsenhejhej]
0

#19: Glad

Emaljoh4
0

Men Aspie då, ska Evert döda de för dig? Obestämd

sayuri
0

#15 Uscha, hoppas det löser sig för dig! Tänker på dig, Kram

[aspie]
0

#21 Tack Malin, men man får inte döda vet du väl Flört

#15 Tack, hoppas oxå det löser sigObestämd

[Linsenhejhej]
0

Hoppas det löser sig, Aspie! Kyss Stackars dig.

Jag tänkte gå ut med hunden, men han började halta så jag fick gå in igen. Då får det väl bli en ensam promenad då … Obestämd Har en del att tänka på (och så behöver jag röra på mig mer, haha!).

Emaljoh4
0

#24 Men skärp dig syrran! Du är seriöst inte tjock!!!!!!!!!!!!! *morr* Sluta med såna dumheter! <3 Puss syrran! Kyss

Svea-
0

nääääääää svea blir sällan sur.. jag tänker ofta efter..på det nån skriver här..för jag tycker så mycket om detta forum .. vill liksom bli kvar här..

ibland kan jag verkligen fundera på varför vissa skriver som dom gör å blir jag stött eller ledsen av det nån skrivit så försöker jag fråga varför osv osv.. eller så skiter jag i det …..

trött i mössan nu då det som vanligt vart en galen dag

kram till er alla …

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

HannaM
0

Just nu känner jag mig jättetrött. Grinig för att det behöver städas och jag inte får den där berömda tummer ur eller om det var ändan ur vagnen. Hur som helst, SItter här gör jag.

[Linsenhejhej]
0

Jag har sovit i 2 timmar för att jag var så trött. Det blev ingen promenad iallafall, för när jag vaknade (blev väckt) var klockan 20:30 … Rynkar på näsan Just nu känner jag mig ledsen.

Svea-
0

Jag sitter å tittar på min lilla goa underbara dotter som slocknat i soffan..ny skolan i dag,många intryck,jobbigt å spänt var det å är det.. nu har hon alltså somnat i soffan..hon somnar nästan aldrig så här..har jättesvårt å somna å sova annars..lilla sessan min så du kämpat i dag…du e ju så duktig å jag e så stolt över dig..

ska snart ut med alla hundarna … med min styvdotter..sen e det sängen som gäller..upp i morgon bitti å se till att alla kommer i väg till det dom ska till med lite frulle i magen.. sen börjar min dag..å hoppas jag lyckas med det jag behöver göra!

valpen fick sin andra vacc i dag..lill-fluff-gubben..nu är det verkligen dax att han får hitta sitt eget hem..jobbigt om han blir äldre å hittar nytt hem..svårare för honom då mernar jag..

god natt alla underbara människor,,,suss gott å ha det bäst…

over and out from Svea..

Grodan77
0

Börjat skolan idag, jobbar natt nu.(o får ju inte röka)..imorgon bitti till Bup för minsta, men hennes pappa påstår han inte visste vi skulle dit, nu kanske han inte kommer, trotts han e pappaledig,, pust,  efter bub blir det till skolan igen….huu…vet inte om jag tagit mig vatten över huvudet, ska jobba 70% o studera 100%.

sayuri
0

#27 Du är inte ensam …

[aspie]
0

#26 Svea, något särskilt som hänt eller?Förvånad

[Linsenhejhej]
0

Nu ska jag strax iväg till skolan igen, börjar kl. 09:00.

Om två dagar får jag min efterlängtade kamera! På måndag ska jag och syrran Malin (Emaljoh4) bowla och äta på Max. Flört Hon ska också köpa ett stativ till sin blivande kamera som jag ska få låna, snällt va?

Jag känner mig inte så ledsen längre, även om det känns tråkigt och jobbigt att gå till skolan varje dag. Obestämd

Svea-
0

Aspie…nnäää det har inte hänt nått speciellt..kan bara ibland precis som vi alla här bli typ lite små-stött.ledsen,irreterad,sur över nått svar…men jag resonerar så här att det måste vara exakt samma sak för er andra.och många gånger måste det vara exakt samma sak av mitt svar på ert inlägg.Så det är ju bara att bita i hop.tänka igenom från olika infallsvinklar,å svara på ett bra sätt eller fråga på ett bra sätt..

så tänker jag…

ställt kl en timme för tidigt..tror ni min dotter e glad på mig för det?dra upp en tonåring ur sängen på morgonen 1 timme för tidigt..hhmmm…

kram

[aspie]
0

#33 Lycka till i skolan LinsenFlört

#34 Svea, OJ väcka en tonånring 1 timmer för tidigt, det är inte roligt det. Hoppas det inte blev för mkt bråkRynkar på näsan

[Linsenhejhej]
0

#35: Tack, Aspie! Ha en bra dag. Glad

Jag sticker till skolan nu!

Svea-
0

aspie… det gick rätt så ok.. kommer väl sen i kväll…kram på er

[Linsenhejhej]
0

Ha en bra dag allihopa, förresten! Glad

linhof
0

seg i kolan…annars är det kanoners Skrattande

[Linsenhejhej]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grrr… hatar skolan! Skrikandes Kom nyss hem. Bara 2 timmars skola idag också, men det var ändå hemskt. Skolan är det tråkigaste och värsta jag vet!

Postar en bild på min söta katt Tindra som alltid är så snäll och hälsar glatt på mig när jag kommer hem. (Förlåt för kornig bild)

Emaljoh4
0

#40 Vad ful hon var på den bilden! Obestämd Hon är snyggare på den här bilden! :

[Linsenhejhej]
0

#41: HAHA Tungan ute Thanks a lot … Tindra är visst fin. Gråter

Zaphix
0

Allt rasar och jag vill mest bara dö. Kul.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

[Linsenhejhej]
0

#43: Vad synd Gråter Stackars dig.

Emaljoh4
0

#42 ahahhaah! Snacka om att se feminin ut! Vilken fjortis! Flört Man ser på henne att hon tänker "jag är seriöst snyggast!"

HannaM
0

Trött, träningsvärk och tja ännu mer trött och jag ska åka och träna och har ingen aning om hur jag ska orka.

HannaM
0

Kom iväg på träningen och nu är jag öm i huvudet efter en boll där. Är mysnödig, funderar på att se om inte min man kan läsa någon bra saga för mig..

[aspie]
0

Jag känner mig äcklig, dum och illa omtyckt

Emaljoh4
0

#48 Inte illa omtyckt, inte av mig iaf! Glad

[Linsenhejhej]
0

#48: Inte illa omtyckt av mig heller! Flört 

Jag har ont i halsen, illamående (känns som jag ska spy) och trött. Fryser också. Och idag ska jag övernatta ute i någon konstig skog eller något med min klass.

[aspie]
0

Tack Malin och Lina Skrattande

Men Lina, inte kan du övernatt ute om du mår så där dåligt Förvånad

sayuri
0

#50 Lina, Ta hand om dig!

#51 Aspie du är omtyckt! Inse =)

Snart ska man iväg till jobbet, har nackspärr och jag måste samla mod för att kunna gå till vårdcentralen…jag hatar den här vårdcentralen och är skriven hos en annan men har ingen möjlighet att ta mig det. Mitt öra varar! Jävla piercingar som ska strula :(

[aspie]
0

#52 TACK Sayuri Skrattande

JohannaEkroth
0

För trött för att orka somna… Förvånad

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Grodan77
0

Migrän ;-(

Svea-
0

kram till er alla…

tårar…magont…nån form av ångest.. har vart så mycket nu sista tiden å e mycket nu framöver..

ska ringa ett samtal till i dag.. psyk.. å planera min resa genom sthlm på morgoen i all jävla trängsel osv osv till KS för Dyslexi utredning som ska hålla på hela dagen..

jaa..å massa annat.. å själv måste jag åka oxå.. suck..

som sagt var tårar å ångest…i dag..

[Linsenhejhej]
0

Jag är överlycklig! Framför mig har jag min alldeles egna, splitter nya Nikon D60!! Skrattande Fick den nyss, för bara några minuter sedan.

HannaM
0

#57 GUD så kul!!! Jag är bara lite (läs JÄTTE) avundsjuk =)

[aspie]
0

Jag är oxå avis men glad för din skull LinsenFlört

[Linsenhejhej]
0

#58 och #59:  Haha, tack så mycket HannaM och Aspie! :D Tycker ni om fotografering? :)

[aspie]
0

Jag fotade lite under en period. När jag jobbade i en fotoaffär så hade jag tillgång till en massa olika objektiv och linser och det var kul, he he.

[Linsenhejhej]
0

#61: Okej, vad roligt! Skrattande

HannaM
0

Jo jag gillar det, framförallt att fota mina illrar och med den dåliga kameran jag har nu är det nästintill omöjligt att få annat än sovande illrr på bild=P Det är nästan så blommorna hinner vissna fårn det att man trycker på knappen tills den tar bilden.

sayuri
0

#57 Grattis! Är glad för din skull!

Själv har man varit hos tandläkaren… hade inga hål och inga problem men han var ändå tvungen att slita i mina tänder… har fått tid hos vårdcentralen i morgon så de kan fixa mina öron. :)

Svea-
0

illa mår jätteilla..

[Linsenhejhej]
0

Jag mår också jätteilla nu. Det känns som att jag ska spy, jag hostar och nyser, tätt i näsan och ont i ryggen och  axlarna.

Men är det skola så är det! Får typ aldrig stanna hemma.

JohannaEkroth
0

Har ni testat apotekets åksjukearmband. För mig fungerade dem när jag mådde jätteilla pga laktos.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Svea-
0

S_L_U_T i huvet..uppe sen 06.00 i morse…vart på Dyslexi utredning hela dagen..har träningsvärk i hela kroppen från mina två hårstrån på stortårna,mina öronsnibbar till sista hårstårt på huvet mitt.. jag har spänt mig så.. så det gör ONT…överallt…

Emaljoh4
0

KLIAAAAAAAAAR!

Svea-
0

men ojFörvånad

just nu vet jag inte på vilket ben jag ska stå..hade jag orkat hade jag börja gråta floder…

jag har fått byta läkare vad jag kan förstå?öppnade posten nu.. om jag hajjat det rätt har jag fått byta läkare..till den läkaren å stället jag ska va på?..åå dom ska ha en studie på ADHD å jag får ingå i denna grupp om jag vill..man får lära sig saker,kbt å sånt..anhörig ska man ha med sig ibland för dom ska kunna förstå/lära sig mera om bla ADHD?

å nääääääää..jag hajjar ej riktigt just nu..

fick ju komma på dyslexiutrenind så sanbbt..ååhh,,

näääääää .. kan det vara sant..jag vet ej ..

Svea-
0

ont

[Linsenhejhej]
0

Jag är jätteförkyld! :(

Svea-
0

jobbigt å va förkyld..hoppas du lir bättre jättesnart..

nu går jag å duschar..å--sen sätter jag fart med denna dagen.. finns lite å göra här..suck…

ppprttttttttttttuuuuuuuuuutglskfdgldSlzlknvs<ljfö

prutt..å suck…

[Linsenhejhej]
0

Jag är fortfarande sjuk! >:/

Jag måste kanske skippa bowlingen och att äta på Max med Malin (Emaljoh4) … bara för att jag är sjuk!

Ååh, jag är uttråkad, det finns inget att göra. Ska kanske sätta mig framför TV:n och försöka hitta något roligt att titta på ..