sjukskrivning?
Finns det några bokstavskombinationer man kan ha som är berättigat för sjukskrivning?
Känner själv att jag har en hel del svårigheter som går ut över jobb. Är rädd att jag inte riktigt klarar av att jobba. Dock vill jag det, men känner mig inmålad i ett hörn av mina problem just nu.
Jag är sjukskriven sen flera år till och från men helt sen något år. Har ju ingen diagnos ännu men ändå. Fick sparken för detta tror jag så nu ligger jag risigt till med ekonomin 

Du kan inte bli sjukskriven enbart grundat på en diagnos, men en utredning väger troligtvis tyngre när de bedömer din arbetsförmåga än att du bara säger hur det ligger till. Det blir ju mer väldokumenterat.
Ligger också risigt till, men kan lixom inte bry mig om det så mkt . Funderar på om det är så att jag klarar av att jobba till en viss gräns och sedan blir jag stress- och deppsjuk samt ont-i-skumma-delar-av-kroppen mm…
MMm känner igen det där. Prata med din läkare innan det förvärras. Kanske han sjukskriver dig en tid så du förhoppningsvis hinner återhämta dig
FK tillåter nog inte mer sjukskrivning, dessutom blir jag inte friskare… men i a f så undrar jag om bokstäver (ADHD mm) är tillräcklig grund för sjukskrivning idag.

#5 Nej det är det inte.