Ur en annan synvinkel
Hej
Rubriken kanske inte passar sig just nu men kanske kan fylla på vid ett senare tillfälle. Just nu vill jag bara säga hej och presentera mig.
Är gift med Linhof som figurerar flitigt i detta forum och andra också för den delen. Personligen har jag inga bokstavskombinationer mer än blivande G.U.B.B.E. 
Har inte riktigt hunnit med att spana runt i forumet förutom det min fru visat mig och jag måste säga att det verkar vara ett underbart ställe där man kan få tips/råd/hjälp/stöd på alla sätt. Om inte annat så har detta speglat av sig på Linhof i positiv bemärkelse.
För oss utan en bokstavskombination och som lever tillsammans med en partner som har det är det minst lika viktigt för oss att ta del på dom sätt vi kan för att förstå och inte minimera det till ett problem som bara berör personen som har det. Skulle kunna skriva mycket mer men just nu så tycker jag det räcker gott.
Väl mött och på återseende 

min babe!!!
Välkommen hit!!! 
Skönt att någon "utomstående" av det manliga könet ger sig tillkänna här och är intresserad förutom Niklas!
*kul*
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Hej Linhofs G.U.B.B.E. Kul att ha dig här så VÄLKOMMEM 
Välkommen hit G.U.B.B.E:n! :)
Din underbara fru har hjälpt mig många gånger!
Hej! Jag är också "anhörig", men min sambo finns inte här på forumet.
Hejjj, vad härligt med en ny person här i forumet^^ Man behöver ingen diagnos man kan ju vara här å hänga om man är trevlig som du verkar vara:)
Förlåt elyse!
Har totalt missat det… Känn dig dock inte träffad.
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Finns väl en del föräldrar utan diagnos som håller till här också=) Välkommen!!
Hej och välkommen!!!!!!!!!!!! 
Jag heter typ… Evert.. Jag har olika vänner. En björn på fjället som heter Bjarne! Han har ett husdjur som heeter Grottis! 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

malin!!! knäppis!!! 
Hmmm.. Jag är inte knäpp precis!
Jag och Bjarne brukar faktiskt prata på msn. Fast nu skyller han på sina studier, Han pluggar om döda människor och stora stenar,
Grottis är ouppfostrad, han kan inte gå i koppel. och har ätit upåp alla renar på fjället! 
Jag saknar Bjarne!
Det var såå lääänge sen!

Hej och välkommen hit G.U.B.B.E
MVH Agnes
Oj!
Vilket välkomnande! Tackar!
Ser att det finns fler "anhöriga"
Är ju bra att kunna dela erfarenheter.
Alla har vi ett alterego EvertMalin eller kanske är det MalinEvert. 
Underbart att se hur ni tar kraft av varandra istället för att tackla det i sin ensamhet.

Malin-Evert måste dte bli, eftersom jag egentligen heter Malin.
också anhörig men också "drabbad"
Välkommen
Välkommen! :)
#0: Kul! Välkommen! Du kan säkert bidra med massor av erfarenhet till glädje för andra här.
Återigen, tack för välkomnandet.
#19: Kan absolut bidraga med mina erfarenheter. Varje dag är en lärorik dag där det gäller att ta vara på det man ser och hör och omvandla det till något nyttigt i sin vardag.