Dåligt samvete
Hej!
Nu var det ett tag sen jag var här.
Det är ju så mycket i skallen just nu. Dom som inte vet, så är (förmodligen) huset sålt, dock inga papper skrivna än. Dom bor nu utanför Gbg o väntar på ett arv.
Träffat ny kille.
Blivit farmer på fb
Vissa förstår vad jag menar med det.
Och har man ADHD så har man, svårt att koncentera sig på för många saker.
Jag är ju Medarbetare det är därför jag får dåligt samvete, men vi är väl många som är det så jag tror ingen saknar mig ändå. Ville bara förklara mig lite.
Och ge er en massa KRAMAR! 
Välkommen tillbaka antar jag är rätt sak att säga.

slutet på september är det ett tag kvar till
du vet va ja menar….bonden 
#1 Tack!
#2 Var det slutet av september? Ja just det innan sep slut… OM dom nu inte ändrar sig, nervöst när inga papper är skrivna… 

gör de inte…. 
natti gumman o oroa dej inte *kram*
Tycker absolut inte du ska ha dåligt samvete!!! Vi har alla våra stunder då vi inte riktigt orkar/kan vara så aktiva som vi vill.
Grattis förresten till att huset äntligen är sålt. Är visst mycket jag missat, men skoj! Hoppas det känns bra för dig! *kram*
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Klart jag saknar dig här, Mysan! 
Men det finns ett liv utanför den virituella världen. 
Grattis till hussäljandet och den nya kärleken!
*stor kram*
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Hej igen!
Nu bor jag tillfälligt installerad hos dottern, inte så kul, men det funkar ju för ett tag.
Dock måste jag tillbaka till huset och fixa iordning resten… få upp allt från nedervåningen till ovanvåningen så det står lättillgängligt när vi hämtar nästa lass med lastbil…
Sen ska det städas och röjas i garaget…
Så jag är här mindre och mindre känner jag…
Men puss o kram på er!
Grattis till allt positivt!
Det är lugnt, Mysan. Det är ju bara tillfälligt och av förklarliga skäl. Puss och kram på dig!