Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 1104 ggr
linhof
0

tråkigt...uttråkad osv...

japp…som rubriken lyder: jag har TRÅKIGT, är totalt uttråkad…vet inte va jag skall göra…har inget att göra…har allt att göra…

VILL inte göra nåt…. Obestämd

Barnen bara bråkar… o ja fattar inte hur de orkar…. De borde tröttna nångång att vara så jäkla arga hela tiden. Eller?

Ja mår dessutom inte riktigt bra…är förkyld o har en ruggig hosta….det river i halsen o tror ja har lite temp med…. Rynkar på näsan

Jag är jättegnällig idag….

Jag har tråkigt…o vet inte vad jag ska göra…

nån? städat har jag gjort, håller på o tvättar… diskat har jag gjort…. vika tvätt VÄGRAR jag!

Inga filmer att kolla på….ingen bok att läsa… o det finns en gräns för hur många ggr man kan läsa trådarna på mina favoritsidor…. Ja e så trist så jag inte ens har nåt vettigt att skriva…. *suck*

Jag har tråkigt…. Rynkar på näsan

Chrome
0

Så har jag emellanåt. Jobbigt när man känner så och det tar för mycket av krafterna.

MVH Agnes

linhof
0

jaaa… alltså…det tar ju mer energi att bara vara än att fara omkring som en galning! vilket känns konstigt…. men å andra sidan är det nyttigt att ha tråkigt o man får väl lära sej att varva ner…

men inte f*n tycker ja det är kul inte Obestämd

Chrome
0

Nä det är verkligen inte kul med sånt.

MVH Agnes

Emaljoh4
0

Jag har också tråkigt! Obestämd

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Jia-
0

uuuuuurrkk..bblläää…skit,piss..F_N.. huuaa..ggraahhGråter

linhof
0

#5 PRECIS! Flört

Tixy
0

Sov en skvätt, kanske? :)

Själv var jag hos tandregleringen idag, och lyckades övertala mor min att få vara hemma resten av dagen. Slappardag mitt i veckan, helt underbart! Blir till att sitta och glo på tv och spela, tror jag.

linhof
0

idag har jag haft allt annat än tråkigt Skrattande

Har gjort 3 tatueringar och förbättrat en gammal Glad

[Linsenhejhej]
0

#8: Vad roligt! :)

Tixy
0

#8 Åh.. Jag vill också ha tatueringar! Dela med dig? Oskyldig

linhof
0

#9 aaaa Skrattande helt slut i kroppen ida men det va det värt…

#10 *funderar på hur det skall gå till*…hmmmm…. *kastar lite tatueringsnålar o färg* funka det??? Kyss

Tixy
0

#11 Har inte sett dom än, men dom dyker nog upp ska du se. Kyss

snurro89
0

Leta efter något roligt klipp på www.youtube.com jag brukade ha så tråkigt som du förut, då satt jag bara inne, Men nu är de annorlunda sen, jag började på internat ^^:)