tråkigt...uttråkad osv...
japp…som rubriken lyder: jag har TRÅKIGT, är totalt uttråkad…vet inte va jag skall göra…har inget att göra…har allt att göra…
VILL inte göra nåt…. 
Barnen bara bråkar… o ja fattar inte hur de orkar…. De borde tröttna nångång att vara så jäkla arga hela tiden. Eller?
Ja mår dessutom inte riktigt bra…är förkyld o har en ruggig hosta….det river i halsen o tror ja har lite temp med…. 
Jag är jättegnällig idag….
Jag har tråkigt…o vet inte vad jag ska göra…
nån? städat har jag gjort, håller på o tvättar… diskat har jag gjort…. vika tvätt VÄGRAR jag!
Inga filmer att kolla på….ingen bok att läsa… o det finns en gräns för hur många ggr man kan läsa trådarna på mina favoritsidor…. Ja e så trist så jag inte ens har nåt vettigt att skriva…. *suck*
Jag har tråkigt…. 

Så har jag emellanåt. Jobbigt när man känner så och det tar för mycket av krafterna.
MVH Agnes

jaaa… alltså…det tar ju mer energi att bara vara än att fara omkring som en galning! vilket känns konstigt…. men å andra sidan är det nyttigt att ha tråkigt o man får väl lära sej att varva ner…
men inte f*n tycker ja det är kul inte 

Nä det är verkligen inte kul med sånt.
MVH Agnes
Jag har också tråkigt! 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

uuuuuurrkk..bblläää…skit,piss..F_N.. huuaa..ggraahh

#5 PRECIS! 
Sov en skvätt, kanske? :)
Själv var jag hos tandregleringen idag, och lyckades övertala mor min att få vara hemma resten av dagen. Slappardag mitt i veckan, helt underbart! Blir till att sitta och glo på tv och spela, tror jag.

idag har jag haft allt annat än tråkigt 
Har gjort 3 tatueringar och förbättrat en gammal 
#8: Vad roligt! :)
#8 Åh.. Jag vill också ha tatueringar! Dela med dig? 

#9 aaaa
helt slut i kroppen ida men det va det värt…
#10 *funderar på hur det skall gå till*…hmmmm…. *kastar lite tatueringsnålar o färg* funka det??? 
#11 Har inte sett dom än, men dom dyker nog upp ska du se. 
Leta efter något roligt klipp på www.youtube.com jag brukade ha så tråkigt som du förut, då satt jag bara inne, Men nu är de annorlunda sen, jag började på internat ^^:)