Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: annat-npf-relaterat
Läst 1151 ggr
HannaM
0

Städad och tvättad och helt mentalt borta

Hua, nu har vi städat, moppat, dammsugit plockat saker, städat toaletten, tvättat och bäddat om..

Är det meningen att man ska kunna göra sånt utan att bli ett nervvrak som bara vill ligga och gråta? Idag gick det ju ändå strålande, vi slutförde allt och jag grät ingen gång på vägen.

Usch, jag kan inte ens tänka, måste nog ta mig en dusch och hoppas på att jag blir lite normal… förösker glömma bort att det måste lagas mat idag också. Hua..

JohannaEkroth
0

Känner så igen mig, men jag kan säga att du ska vara glad att du har stöd av din sambo. Här hemma får jag ingen hjälp eller stöd och det resulterar i att det ser ut som det gör….

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

linhof
0

åh Hanna! Inte är det meningen man skall vara så slut! Men du har vart super duktig!!!

Jag försöker (med tung betoning) att dela upp det i småportioner för att inte bli ett totalt nervvrak….men det är juh inte alltid det funkar…

Men du är jätteduktig!!! glöm aldrig det! Kyss

[aspie]
0

Samma här. Fattar inte hur folk orkar. Jag tycker du varit jätteduktig Hanna

HannaM
0

Usch små portioner får mig nästan ännu mer slut, då blir det ju hela tiden=p Idag r jag nöjd.. disken är ren, golvet är rent och jag kan välja vilka kläder jag ska ha på mig. Det är skönt när det väl är gjort det där med städningen.

Rocktjejen
0

Jag är inget fan när det gäller städning..men på den senaste tiden så har det bara blivit mer och mer att plocka med..jag kör slut på mig totalt men det värsta är ändå att jag inta kan hålla koncentrationen på en sak i taget..utan jag är övererallt och grejjar..tankarna flyger iväg och jag kommer på att jag måste boka tvättstugan samtiidgt när jag står och dammsuger.så för mig tar städningen ett par timmar + att jag måste sätta mig ner o vila en stund mellan varven..

Stor eloge till dig Hanna som städade så bra..

*kram*

Tixy
0

När du ändå är i farten så kan du få komma hit och städa i mitt rum? Oskyldig Skämt åsido, men det ser ut som ett bombnedslag. När jag tänker tanken på att städa så känns det bra, för det behövs ju. Men så fort jag börjar så är jag helt slut direkt.

Jag borde nog skaffa hemhjälp… Obestämd

Emaljoh4
0

#6 hmm.. pratar du om mig och mitt rum? Obestämd Flört Skrattande

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Tixy
0

#7 Inte den här gången.. Flört