Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: annat-npf-relaterat
Läst 1057 ggr
tommy999
0

Var är stars of Svea?

Jag tänkte skicka i väg ett pm till henne och höra hur det är med henne, men hennes sida fanns inte längre?

Emaljoh4
0

Förvånad

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

JohannaEkroth
0

Sidan hennes är inte aktiverad….

Jag har hennes MSN adress men jag får inte lägga till henne för min sambo…

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Emaljoh4
0

#2 Varför? Obestämd

[aspie]
0

Ja just det ja, var är lilla Svea? Förvånad

JohannaEkroth
0

#3 För att han säkert är avis att jag har vänner och inte han. Han är fast i sitt dataspelande och vägrar träffa vänner, så då får inte jag prata med någon heller. Obestämd

Emaljoh4
0

#5 Får du inte ens prata med Evert på msn? Rynkar på näsan

Niklas
0

#5: Bestämmer din sambo vad du får göra?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

JohannaEkroth
0

#7 Ja.

[Fiction]
0

#2 Det tycker jag faktiskt inte att du skall tillåta. Lägg till henne, säg till honom att du har gjort det och ta konfrontationen när/om den väl uppstår. Sådana där konstiga krav kan man inte ha på en partner, då är relationen inte sund.

Emaljoh4
0

Och du Tommy! Man kan skicka mejl till folk även om sidan inte är aktiverad.

Gå in på mejl ---> skriv nytt Skrattande

JohannaEkroth
0

#9 Tro mig, jag har haft Facebook och han blev yxtokig så jag fick ta bort den i rädsla för att han skulle göra mig illa, så, nej, jag vågar inte…

[Fiction]
0

#11 Om det är så illa, tycker jag att du skall fundera över att terminera relationen för ditt eget välbefinnandes skull. Eller skicka iväg pojken till en psykolog där han får ta itu med sina svartsjukeproblem.

JohannaEkroth
0

#12 Det sista är uteslutet. Du vet: Det är inget fel på honom, bara mig. Jag är för det mesta utvecklingsstörd enligt honom för att jag ofta inte förstår vad han säger eller menar. Jag frågar ofta honom vad folk menar med olika saker och då brukar jag ganska ofta få heta idiot. Gärna med stort I också…

Jo jag vet att jag borde härifrån men han äger mig, jag sitter i en jävla sits och hoppas att ja kan få någon hjälp av min neuropsykolog. Hon kanske inte är så dum ändå, jag har fram tills igår precis innan vi slutat känt stor tillit till henne. Men hon ville troligtvis bara testa mig… Som det är så klarar jag inte att komma härifrån själv. Han har en prick för misshandelsanmälan som jag tog tillbaka av rädsla… Men jag spelade så bra så polisen trodde inte att jag var rädd. Spela kan jag. Vet man inte hur man är normal får man väl spegla och oj vad många roller man har under kappan när det kan behövas….

Puhlo
0

Men BusHanna. :( Har du ingen familj som kan hjälpa dig?  Jag är övertygad om att din np bara "testade" dig. Jag har fått liknande frågor under min utredning.

snurro89
0

Ja var är starsofsvea? Rynkar på näsan

Jia-
0

har ni ärligt saknat mig? Förvånad

e det sant?

jag tror det knappt…

jag .. saknar ord..

min data är ett i hop-plock av massa andra datorer.. å den liksom många av mina andra datorer blev galen å dog.. sen fick jag igång den igen med MYCKET hjälp,,

men nått var fel på datan + massa annat jag ej förstår mig på bla inloggningar på bla här i fokus..

så jag fick skapa nya inloggning å jag e så lessen för det .. å sen tappade jag helt sugen på allt med datorer å sånt å göra .. å jag trodde inte nån skulle se att jag försvunnit,,,

jag saknar ord.. nån / några har undrat..

tack…

JohannaEkroth
0

#16 ÅH GUMMAN!!!!! SOM JAG HAR SAKNAT DIG!!!!

Är du här nu? Nyp mig. ;)

*kram* *kram* *kram*

Jia-
0

tårar..tårar--tårar.. ni har saknat mig Förvånad

kramar i miljoners tebax..

Niklas
0

#18: Du hade på något sätt lyckats låsa dig ute på det gamla kontot. Jag har aktiverat det så att du kan använda det igen.

JohannaEkroth
0

#19 Vad gullig du är Niklas! Skrattande

Hörde du, Jennie! Det är ju underbart!

*kramar om Jennie*Foten i munnen

Och du, jag önskar jag fick lägga till dig på MSN, det SKA du veta, Jennie! Gråter

Jia-
0

BusHanna… tack.. jag önksar det jag oxå.. men mest önskar jag att du får må bäst..med eller utan sambo.. bara att du får må bra å vara trygg..

Niklas.. hur menar du? kan jag använda mitt gamla konto? eller ?

JohannaEkroth
0

#21 Jag kan svara istället för Niklas… -Ja, du kan logga in på ditt gamla konto. Bara att börja använda. :)

Jo, jag borde ta mig härifrån. Svårt bara. Dåligt med lägenheter. Vill flytta 8 mil isåfall. Kass ekonomi. Och då menar jag überkass…. =(

[Fiction]
0

#22 Det där med dålig ekonomi och dåligt med lägenheter känner jag igen. Själv är jag inackorderad hos min mamma… Jättekul när man är 30 år och har haft egen lägenhet i flera år tidigare. :/ Pojkvännen går det ju inte direkt att bo ihop med när relationen ser ut som det gör.

linhof
0

men Jennie!!! det är väl klart att vi saknar en goding som dej!!! Det måste du ju förstå…. att vi gillar dej!! Kyss

Mymlan
0

#22 Det finns kvinnojourer, de har bostäder om än tillfälliga, de vet oxå var du kan få hjälp etc även med ekonomiska. Hjälp finns bara man tar steget. För du klarar dig utan honom även om han har tutat i dig annat.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

tommy999
0

Klart vi har saknat dig!

Niklas
0

#21: Ja, gamla användarnamnet och gamla lösenordet. Glad

Emaljoh4
0

KLART VI HAR SAKNAT DIG!!!!!!!!!!! Kyss

Chrome
0

Tänkte just skriva att vi saknat dig men jag hann bara läsa lite till så var du ju här igen. Skrattande

MVH Agnes

Svea-
0

thihihiiiii….tack…blir så själaglad över att ni saknat mig…tack…krammmmm

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.