Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 1124 ggr
Anonym1998
0

anonyma mej

Dem flesta kommer bli jättesura på mig nu säkert, men jag har snott bilder sen jag var 11, det började med att jag tod någon google bild, sen fick jag kommentarer o jag började "tycka om mig själv på det sättet", sedan började jag ta lättklädda bilder på mig själv! och la ut på nätet, ville ha bekräftelse o uppmärksamhet, som jag verkligen fick, men sen gick jag upp mycket i vikt, och förändrades i utseendet, så jag var inte lika poppulär då började jag sno bilder, Och nu är jag så duktig på att sno bilder, atrt jag till o me vet bildfils namn o så, SÅ ingen jkan misstänka mej för att snobilder… Nästan, jag är nog beronde kan inte sluta,mår verkligen skit av det, slutar i perioder o börjar igen, Jag hatar mig själv (lite tragiskt) Men så är det och jag förstår att det jag gör är feel! det jobbigaste är att jag nyligen blev kär i en kille, som ja känner o fick tag i hans msn! o nu lurar jag han med, Men sen insåg jag att jag aldrig skulle bli hon på bilden, Hon som han gillar… Foten i munnen I-landsproblem jo jag vet, men mår skit…

LenaR
0

Du är inte ensam om att posera som någon annan för att du inte tycker att du duger. Det gjorde redan tonåringar som hade brevvänner på 80-talet, och säkert tidigare, skickade med foto på någon annan. Förvånad

Det blir jobbigt när man stöter på någon man gillar och vill träffa i verkligheten. Obestämd

Och det finns bara en lösning på problemet. Ärlighet. Att stå för de dumheter man gör är ett viktigt steg på vägen mot vuxenhet, även om det är smärtsamt ibland.

Varför skriver du på Bokstavsfolk, om jag får vara nyfiken? Har du någon bokstavsdiagnos?

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.