Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: annat-npf-relaterat
Läst 2010 ggr
snurro89
0

Okej autism FINNS och det sprids!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Okej, jag vill bara säga detta till alla som hela tiden tjatar om autism, Om hur dåligt det är om hur det sprids som pesten, Om Att man kan hitta en "medecin" och hjälpa dem stackars satarna som har smittats! Men NEJ! Det finns ingen hjälp mot autism, det kanske finns en viss förbättring hos vissa, autism finns bara den är här nu, och är kvar för att stanna! Bara för jag har autism Är jag inte efterbliven, Mobba mig inte, Kalla mig inte efterbliven! Jag valde inte att få autism, jag föddes såhär så älska mig för den jag är, Alla med autism är inte likadana! alla är olika i deras personligheter, Vissa kan inte prata, andra pratar hela tiden! Vissa tycker det är jobbigt att prata andra bryr sig inte, Det finns olika (spektrum?)I autism är man olika "smart" Man kan vara jätteduktig på något och "sämre" på något annat det gör inte en till en sämre människa, kollar man på en människa efter IQ är man en dålig människa! Jag har autismliknande jag föddes med ett funktionshinder, eller igentligen två jag har ADD också. Jag beter mig ganska "normalt" pratar ganska mycket, jag älskar och hatar livet, jag är har ett normalt IQ men mattesvårigheter, Jag avskyr mig själv och mina problem, Jag avskyr att vara jag tack vare dem människorna som anser att jag är ett problem, Så snälla läs den här texten och tänk efter?

Bara skrev av mig ^^

[Linsenhejhej]
0

Jättebra skrivet!

Emaljoh4
0

Håller med Lina, bra skrivet! Glad

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.