Din dagens positiva-tråd...
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Att en god vän just hörde av sig på tel. Som jag inte talat med på väldigt länge….Gjorde mig glad
Att jag är klar med flyttstädningen och hoppas den blir godkänd
Att jag är sjuk så att jag kanske slipper skolan på måndag! 

okej.. en till bra sak…jag har börjat städa..efter mina döttrar…hhmm..å mig själv såklart…känns bra..hoppas jag orkar fortsätta..så bra sak nummer 2 i dag..
Va bra sveaa! 
Det bra idag, var nog att jag var på stan och shoppade loss Asfina kläder:D
#6 Såg tröjan! Den såg fin ut! 
Dagens postitiva;
- Jag gick en långpromenad med vovven.
- Jag hittade hörlurarna till telefonen så att jag kunde gå ut
- Jag har spelat krigsspel på brorsans Xbox!

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

jaaa…då blir det samma som i går.. jag kom upp i tid utan vaäckarklocka…jag har kämpat som en ??!! för att komma i säng i tid somna å sova å vakna i tid jättelänge nu.. tror kanppt det e sant men det verkar som om jag kan somna,sova,å komma upp..??
kram på er alla fina goa människor..
Flyttbesiktningen gick bra. Nu har jag bara mit eget kvar att ta i lugn och ro. PUST så skönt… äntligen!
Jag kommer inte på något positivt … men ska försöka!
- Jag åt en tidigare frukost än vanligt.
- Datorn funkar (den funkade inte igår)!
- Jag kan snart börja fotografera med min nya kamera.
- Jag känner mig inte så illamående och har inte ont i huvudet idag.
Tonade håret svart! 
Jag och min syrra Malin (Emaljoh4) har varit och bowlat och ätit på Max!
Bowlingen: Jag fick 3 strike, och jag vann också förresten!
Ätningen: Vi åt en stor hamburgare, strips och ett glas med fanta och vi var jättemätta efteråt!
Jag och min syrra Lina (Linsenhejhej) har varit och bowlat och ätit på Max!
Bowlingen: Jag fick 1 strike, och jag förlorade också förresten!
Ätningen: Vi åt en stor hamburgare, strips och ett glas med fanta och vi var jättemätta efteråt!
Evert var också med! 
Har fixat orning på nästan alla papper 2008 och 2009 är insatta i pärmar. Nun är det bara bankpapper och skatteverket och telia kvar

Aspie du e bara så jättebamsesuperduperbästbra!Vilket jobb du gjort..!
min positiva sak för dagen är att min dotter å jag kom i väg i tid till hennes nya läkare å att det gick bra där.nya medz å en läkare som lyssnar å bryr sig…äntligen…
#16 Tack Svea
Jag är frisk igen …

Jag har väldigt fina vänner!
#12 & #13 Hade ni roligt :)
#18 *Kram*

Jag överlevde helgen
Jag ska få mitt objektiv idag.
Jag har varit på alla lektioner
Betett mig hyfsat
antecknat på SO lektionen
Har gjort frukost två dagar på raken 

jag har lyckats gå på alla möten mån,tis,ons…
jag kom i håg å gratta syrran min i går oxå…
min yngsta dotter kommer upp å i väg till skolan just nu
Jag älskar min nya kamera! :D Ska fota med den ute sedan, om en liten stund.
är avis lina
din snorunge!
#26: Haha, du får snart en egen, Malin!
SNART!!?!?!!
Försöker du att låta snäll eller!? 
Snart… hmm. bara typ…….. 9 månader kvar!? Det ärj u bara såååå… långt att jag inte ens kan tänka det framför mig!
#28: Take it easy … ;)
Idag har detta varit positivt:
* Jag hann skriva klart ett mail innan datorn stängdes automatiskt för fjärde gången.
* Jag överlevde skoldagen.
* Huvudvärken jag hade efter skolan försvann ganska snabbt …
Så går det när man vänder det negativa till positivt!

att jag kommit upp ur sängen i dag
att jag lyckats vara ett stöd,en förstående hårt kämpande mamma för båda mina döttrar
att jag ringt några samtal även om jag ej fått nått svar pga att jag ringt försent..jag har ändå ringt..
att jag lever å kämar å försöker

(Igår) prata med lillkillens fröken…hon har nu kommit på att han faktiskt har koncentrationsproblem…. läs o skrivsvårigheterna är kvar…trots att han fått kanonhjälp… (lång historia) och att han än nog den mest lättdistraherade elev hon nånsin haft. Han kan inte ta vare sej muntliga eller skriftliga instruktioner…utan de får stycka ner de till småbitar o påminna, påminna o påminna honom…
Så jag är GLAD!!! för nu kan vi nog äntligen få igång utredning igen! hon skulle ta upp detta på elevkonferansen de har nästa vecka 
NP dr frågade min IFO tant om han har tics….när hon tog upp om att han behöver utredning igen….. o hon har dessutom inte träffat han på läääänge! men det verkade som ja var ett väntat svar enligt min IFO tant 
Hoppas det ja skriver e begripligt för ja har jobbat inatt o e trött o ska sova strax

att jag kommit upp i tid i dag med…

Att mitt nya boendestöd och hennes chef kommer hit och pratar med mig och sambon idag, för att planera framtiden! YAY!
Nu är det helg!! 
Att min son blev ap-glad o sa "du e min bästa pappa" när jag hämta han på dagis!!
#35 va gulligt
Subway macka idag! Mmm "gött" xD

att jag å mina döttrar vart hundvakt åt två valpar i dag..ett par timmar blev det så galet rörigt å många tassar här så jag blev snurrig..
nu kan jag säga att det behövs plockas undan/upp å dammsugas då dom sprunigt race genom lägenhetn å ut på tomten å tebax i gen…

Jag lagade världens godaste rödvinssås idag. Den var så god att sambon beställde den till imorrn med!
Jag har varit på en lång och härlig långpromenad med Leo! 

söt leo…
att jag kommit upp å börjat städa…hoppas jag orkar hela vägen i dag…
att mina döttrar ska få åka med mormor i morgon å köpa sig ett par skor i var…
ååå jag hoppas hopppas hoppas så det gör ont att dom som ska komma å kika på valpen i morgon är en vettig familj och att dom i såna fall ska köpa honom…

att mormor fick med sig en av mina döttrar å handlade skor..dotter nr två … måste åka i moron då hennes skor faller sönder,,,
att valpen i dag blev såld till en jättefn å bra familj…
att äldsta dotter har vart med mig å handlat å nu lagar mat..( det kan ju va värt å få sitta å surfa i soffan en stund..eller,jag menar köket kommer att se ut som et bombnedsalg eft ;) )
jjjJAAAjjaa
#44: Superbra att valpen har fått ett bra hem!
Idag såg jag en jättebra film som heter "Martian child"! Fler som har sett den?
#45 Vart såg du den? :P
att min sambo "klarade" av att åka iväg med jobbet utan att känna sej manad att säga till mej allt som behövs göra med barnen/hemmet medans hon e borta. 

Jag har storstädat!
känner mej såååå duktig…heja mej 
#46: On our old and ugly TV, of course. What did you expect? ;)

att jag kommit upp
att ena dottern e i skolan

Jag klarar av att jobba idag och jag har bestämt med en kompis att vi drar till England snart, äntligen! Älskar England och kommer flytta dit så fort jag är klar med mina saker här. :)
#51: Jag är avundsjuk!! :O
Jag vill också flytta till England.

Mitt nya boendestöd är trevlig. :)

#52 En jobbig sak bara är att man kan bli lite snurrig i början av att åka fel håll i alla rondeller ;) England är verkligen cirkulationsplatsernas land :P
Idag har jag orkat rita tre fina bilder och jag är faktiskt ganska nöjd, jag börjar återfå styrkan i händerna igen :)
#54: Hehe, japp. :D
Idag är jag sjuk! Inte positivt? Jodå …

ööööööööööhhhhhhhhhhhhhhhhh…..i dag.. men jag har kommit upp i nårgrlunda tid………..

#55 Det beror väll på hur man ser det, man kan se allt som både positivt och negativt. Bara för att något ser negativt ut för någon så är det inte säkert att det är det för mig ;)
Jag har gått upp en storlek, nu är det A4 som gäller men jag hoppas att det finns en bil ledig så jag kan åka och köpa mina pennor. :/

Jag lever idag med 
#58 Härligt!

att jag tillsammans med syrran min hållt ett mindre föredrag för en sisådär 10-15 av min yngsta dotters lärare ang min dotters diagnoser,hennes svagheter,hennes styrkor å allas våra förhoppningar på denna nya skolan.
( eft svettades jag så jag blev dyngsur av äckligt svett,nu har jag hjärtklappning å ångest,känner hur gråten vill fram å jag vill bara gå å sova,men jag gjorde det..jag berättade,jag talade,jag höll fokus..men fan vad jag mår skir nu! )
Ganska nyklippt och vågade färga håret idag för första gången på flera år he he he he… Måste nog köpa lite annan färg och lägga till i håret. 

Heja Aspie!
Idag är ingen bra dag, så jag hejar på alla andra er istället.
Tack Puhlo
Jag ska fotografera mycket efter skolan idag.
Idag ska jag få besked om jag får ett badkar eller inte så håll tummarna för ett badkar. Det vore bra för rehabiliteringen och min hälsa för att inte snacka om… lätare tt röra sig och göra det man ska, i duschen blir allt så svårt

Hemma igen, solen skiner och jag funderar på att åka ut i skogen med en iller
JAG FÅR BÖRJA MIN UTREDNING!!!!!!!!!!! 

Jag lyckades kravla mig upp ur sängen innan kl 6 på morgonen, sedan dess har jag hunnit med: Städa, tvätta kläder, diska, ha ångerst, fixa med djuren komma på att man inte alls ska springa runt i färgglada kläder för det är bara inte jag. Svart passar mitt humör just nu. Dessutom har Två stycken gjort vadd av ett täcke (Nämner inga namn men blänger surt på ena hunden) och jag har inte blivit det minsta sur idag. Trots bara 5-6 timmars sömn.
Dessutom, ett ord: Spotify = Lycka på hög volym
Nu: Te och choklad!

#67 Härligt, lycka till!

Jag hade två lyckade godissök med mina föräldrars hund idag. Nästa gång blir det svårare, för jag VET att han är jätteduktig på att använda näsan..

niklas har vart gudasnäll å fixat så jag kunde logga in på min i fokus sajt igen… å det finns vissa som SAKNAT mig när jag vart borta..
det är det personliga bästa som hänt mig på hela året..
pöss å kram till niklas å alla er andra som e så underbara å goooaa…
Pöss och kram tebax till dig goa lilla Svea
#71! 

Har huvudvärk men det känns bra ändå, i morgon blir det fest och lite sociala grejer, ska fotografera på en tävling och försöka få tag på en praktikplats som fotograf, får s hur det går. Jag är förkyld också men det är sekundärt, är riktigt glad just nu.
(jagfickmindiagnosidag hurra äntligen efter allt kämpande!) 

jag skall till jobbet nu 
#74 Sayuri, vad fick du för diagnos?

att jag lyckats laga mat å tagit ut hundarna trots att jag mår skit på alla sätt å vis

Glad att jag kommit så långt med min källarstädning o tagit livsviktiga beslut ang min livssituation…Kvinnor kan!!!!

#76 AS
#77 Tack :)

att jag gjort lite här hemma i dag bla med gosegrisarna..
att BonBon blivit såld… å CupeCake är tingad..
att jag har två döttrar som e goa å glada för tillfället..
att ni finns…kramm