så mycket å göra,klara av,komma ihåg
Ja som rubriken lyder.. Jag har fullt upp verkligen varje dag med massa måsten å saker å ting.. kan verkligen känna mig "galen" av alla dessa måsten..
därav är jag inte här lika mycket.. å hinner ej med å läsa allt ni skrivit osv..
men jag saknar er allihopa.. å undrar hur ni mår,vad ni gör å allt mellan himmel å jord..
nu har jag precis kommit hem eft KBT med min dotter.. hinner sitta här en sväng innan det e dax för bla middag osv osv..
saknar er.. tänker på er.. å undrar som sagt hur ni har det?
kram
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Hejhej kära svea, Med mig funkar det väll, vill inte klaga
.
Kraam!
Hur mår du :)?

hej snurro… skönt att det e typ ok i alla fall--
jaa..lagom stressigt här.. galet helt enkelt.. 5 min kvar vid datan.. sen e det dax igen.. suck..
krammmmmmmm
Ja, här funkar det.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Jag hankar mig fram. Vissa dagar är bra andra mindre roliga.
Vi saknar dig också=)
Jag försöker klara av dagarna, orkar inte så mkt mer. Saknar dig oxå Svea…Kram

Emaljoh4.. skönt att det " funkar"…kram på dig
HannaM att hanka sig fram kan vara så tröstlöst,men jag e glad över att vissa dagar e bättre dagar för dig ändå.. Jätteglag blir jag för jag e lite saknad ;) kram på dig…
aspie..du har kämpat så hårt,så mycket å så länge,med så mycket så jag känner många gånger hur ont det gör i dig.. genom orden på dataskärmen.Jag vill bara att du ska må bäst nu på en gång…å tack för du har ork över å sakna mig.. kram på dig…
Om jag fick 3 önskningar,,,ja en av dom skulle vara lycka,välmående,glädje,åt alla mina underbara människor på denna sajt..ingen nämd & ingen glömd..det är väl ett barnsligt tänkade från min sida,men jag vill så väl å jag vill så att alla så få må bra..för jag vet hur ont å tärande det är att måt dåligt..
kram till er alla…kram
Tack Svea. Önskar dig oxå all lycka och välgång samt underbart mående. Önskar även alla andra här detsamma.
Kramar till dig Svea gumman…