Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 1215 ggr
Emaljoh4
0

ot. MSN

Vll någon chatta med mig på MSN? Glad Snäääälla!

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

JohannaEkroth
0

Jag skulle så jättegärna vilja prata med er allihopa på MSN men jag får inte för min sambo. GråterGråterGråter

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[Linsenhejhej]
0

#2: Det är dåligt att han bestämmer det! Rynkar på näsan

Jag vill också jättegärna chatta med någon på msn, någon som vill chatta med mig? …

JohannaEkroth
0

Han säger att pratar jag inte med honom ska jag inte ha någon på msn och prata med heller. Nä jag är rättt tystlåten iRL och har alltid tyckt att det här lättare att skriva än att prata.

Puhlo
0

Bushanna: Se till att han har en egen dator och att ni pratar med varann på msn då? Så har jag och min sambo löst det.

Emaljoh4
0

Det är dåligt Bushanna! Rynkar på näsanRynkar på näsan

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Svea-
0

japp här e en till PM:a mig msn så jiddrar vi lite då å då… kram

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

JohannaEkroth
0

#5 Vi har varsin dator men han har inte sin MSN kvar och dessutom vill han inte prata med mig över MSN. Sen spelar han ett onlinespel AION väldigt mycket och då är det svårt att skriva på MSN samtidigt.

rataxes
0

bushanna: stå på dig. det är ditt liv. som du ska bestämma själv över.

[Linsenhejhej]
0

Jag håller med #9. Han kan ju inte bestämma vem du ska chatta med! Förvånad Man bestämmer ju det själv.

Puhlo
0

#8: men vafan, om han nu spelar så mkt så kan väl du få chatta?! Förstår han inte hur orättvis han är? *surar som tusan över din dumma sambo* kram!

[aspie]
0

Ja, jag är oxå skitsur på BusHannasa sambo. Vilken skitstövel. Han borde inte leva tillsammans med någon om han är så där Rynkar på näsan

Hoppas du kommer därifrån snart busHanna. Du är värd något mycket mycket bättre

JohannaEkroth
0

Tack alla för ert stöd. Det ger mig styrka. Ska försöka komma härifrån så fort utredningen är klar. Hoppas på hjälp och stöd därifrån…

[aspie]
0

Jag hoppas verkligen att du kan får hjälp via de som utreder dig. Du måste helt enkelt få hjälp. KRAM

rataxes
0

bushanna: ja, hoppas det blir bra, skriv mer om du vill. det kan sätta saker och ting i perspektiv. ibland tror man att allt är bra, eller man intalar sig det till det plötsligt går upp för en hur konstiga premisser man lever under..

Svea-
0

kram

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.