Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettläkemedel-behandlingar
Läst 2101 ggr
Lostlie
0

Lyrica

Någon som har erfarenhet av Lyrica och vad är det för medicin?

[aspie]
0

Japp, jag fick lyrica för nåt eller några år sen för min depression och min fibrovärk. Mådde fruktansvärt dåligt av dem och vikten gick rakt upp i skyn Rynkar på näsan

Har hört att vissa mår jättebra av den och andra jätte dåligt. Så hur de funkar är olika från person till person.

Har du fått dom på recept så hoppas jag de funkar kanonbra för dig.

Lycka till Flört

Mysan59
0

Har bara ätit en omgång, på 53 tabletter. Mot värk samt ångest och oro.

Ångesten och oron blev lite bättre, men värken hjälpte det inte mot.

Tyvärr åt jag dom inte så länge så jag kan säga så mycket. Att jag inte fortsatte beror på lite strul med läkare…

HannaM
0

Vet att det finns rätt många trådar om Lyrica på ångestsjukdomar.ifokus. Själv har jag ingen erfarenhet. Du kan ju kolla in på fass om du är mer intresserad av den?

www.fass.se

Lostlie
0

fy f("=#(¤n säger jag bara!!!! Aldrig mer! Får minnesluckor!! Tack för alla svar… ville bara kolla av lite vilka upplevelser andra har av Lyrica, speciellt de som har ngn NP diagnos… Kan ju slå helt oväntat då nämligen och det är precis vad den mesta medicinen som jag får gör. Den slår oftast till på de mest oväntade sätt…

[aspie]
0

#4 Samma här Lostlie, all medicin verkar annorlunda på mig oxå. Den senaste jag fick för att dämpa ångesten med var en antipsykosmedicin och bland de ovanliga biverkningarna (som jag brukar få) stod det att biverkningen kunde bli "PLÖTSLIG DÖD"

Oh oh, tänkte jag. Den vågar jag aldrig prova Rynkar på näsan

rataxes
0

det är nog ingen fara att testa.. men jag blev konstig av dem. de har en massa läskiga biverkningar och så. åt dem bara ett litet tag, men tyckte inte att det blev nån större skillnad i mina ångestrelaterade problem.. och det var ångesten som skulle lindras, men jag vet inte.. det är nog olika för alla tror jag.. står en massa konstiga biverkningar på fass. jag tänker aldrig äta dem mer.. fråga om de har ngt annat liknande men med mindre "farliga" biverkningar..

sighni
0

Jag åt 3 tabletter sedan la jag av. Nej tack säger jag. Jag kände mig berusad och blev alldeles borta. Jag måste kunna köra bil och sköta mitt jobb som lärare då kan man inte gå runt och känna sig berusad eller yr och avtrubbad.

[aspie]
0

#7 samma här, jag var som om jag vore aspackad när jag åt Lyrica

Rocktjejen
0

Ja minst sagt aspackad jämt jag tom sluddrade sa dottern och sen fungerade dom inte heller mot någon ångest.

Spacegirl31
0

Jag mår ok på Lyrica, jag blev lite bättre när jag fick den men nu har de sänkt dosen och jag mår okej. Inte sämre iaf!

* ~* Ha en bra dag *~*