NPF = känsligare för väderomslag?
Ja som rubriken lyder.Jag undrar det eftersom jag har ahdh & min yngsta dotter likaså.Jag & hon blir oerhört påeverkade av väderomslag.Vi blir enormt trötta,sega,ont i huvet och fryser så där innefrå & ut.Jag känner mig som en tvättäkta sengångare & känner att jag kan sova hela dagen lång.På kvällarna skriker kroppen AJAJAJA…
Är människor med NPF känsligare för väderomslag eller är det individuellt?
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Har ingen aning men jag känner ungefär lika som du. Speciellt det där med att frysa inifrån och ut och är även trött så in i norden

jag har ingen aningen jag heller.. det var en tanke som slog mig i går kväll.. jag tänkte på hur äldsta dottern är i jämnförelse med mig å hennes syster.hon verkar ej påverkas av väder å vind på samma sätt.å jaa…hon har ingen npf-diagnos..även om jag ibland undrar…
Jag får huvudvärk när det är åska i luften. Ofta går jag runt året runt och fryser så ända in i märgen. En hemska smärtsam känsla. Går runt i ett trött dimmigt töcken jämt tycker jag.
Nu när det har blivit rrejält kallt plöstsligt har jag börjat svettats av ingenting. Får varma svettsvallningar. Kan iofs bero på att vi har satt igång elementet i lägenheten, men det roliga är att elementet inte är på i sovrummet och om nätterna brukar jag annars sova med strumpor, mysbyxor och collegetröja. Det behöver jag inte längre. Dock kan jag inte sova naken, men tunnare vanlig pyjamas räcker.
Jag är 28 så det kan ju knappast vara klimakteriet. 
Jag funderar allvarligt på att söka läkare. Eller så är det bara min kropp som inte hänger med i vädersvängarna.
Fast jag kan säga att jag svettas hellre än fryser, då slipper man den obehagliga smärta som kyla ger. DEn rivande bitande kyla som gör att man får värk i hela kroppen. Denna smärta och obehag påverkar orken så fruktansvärt.
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

jaaaa..hihih… det var ju en variant på svett / frys- problem!! Låter ju lite skumt.. jag vet ej vad jag fördrar..inget utav det helst..
kram
Får huvudvärk och ont i lederna av åska, eller bara det är tryckt i luften får jag ont.
Annars har jag inga problem med väder. :)