Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutredningar-hur-var-när-varför
Läst 1579 ggr
JohannaEkroth
0

Utredningsbesked

Jaha, min utredare ringde mig =)

Jag har allt möjligt enligt utredningen…

Huvuddiagnos AS med drag av ADD, machosistiska beetenden, Borderline samt tvångshandlingar.

Ska och träffa henne och läkare på fredag…

IIIIIIK!!! Skäms

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[Tassy]
0

vad säger man, grattis? minns att du var orolig att du inte skulle få nån diagnos så grattis passar nog bra in här? Glad

JohannaEkroth
0

Tack, Tassy!! Skrattande

Ja, ett inre lugn har infunnit sig.
Jag har äntligen landat.

[aspie]
0

Grattis Hanna. Berätta gärna mer sen vad hon sa på samtalet.Glad

KRAAAAM

Lostlie
0

GRATTIS!!!!Skrattande

Har inte varit här på ett tag för jag har som planerat gjort om delar av min utredning. Mina AS drag har avancerat till en full diagnos, efter en tids medicinering kollar man vad som finns kvar! Skrivit en tråd om det!

Kram!

Lostlie
0

Hanna… din Avatar… den är häftig! och fruktansvärt irriterandeFlört!! hahaha…. kan inte låta bli och stirra på den galna insekten, blir lite galen själv på kuppen! Helt stirrigSkrikandesGlad

[Fiction]
0

Jag tänkte på dig när jag klev upp i morse och kom fram till att jag skulle fråga dig om hur det hade gått med utredningen nästa gång jag loggade in här.

Grattis till diagnosen! Hur känns det nu? Och känns diagnosen rätt för dig?

Kram på dig, tjejen!

Svea-
0

okej… grattis.. å jättekram så glad för din skull…

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

[Linsenhejhej]
0

Grattis! Skrattande

JohannaEkroth
0

#3 Tack, vad hon sa… Tja, får reda på mer på fredag, berättar då. Hon förklarade lite för trögfattade mig Oskyldig Bla att de machosistiska beetendena betydde att jag underkastade mig för andras känslor och andras tycken. Att andra alltid går före mig själv. Jag ser dem som viktigare…. tror jag iaf… Hmmm, jag måste iaf fråga på fredag i vilken diagnos som mina väldigt och plötsligt impulsiva grejer kommer in… Bra iaf att få ett telsamtal så man får smälta det innan man kommer dit.

#4 Tack =) Ska kika in i den =)

#5 *ler* Det som e meningen =P Jag blev själv arg på den i förmiddags innan jag kom på att det var min Avatar =P

#6 Jag trodde att jag skulle få ADD med drag av AS eller drag av autismliknande… Jaja, jag har väl svårare för det sociala än vad jag har med stöket omkring mig Tungan ute Måste bara höra vad som fattades för en hel ADD diagnos…

#7 Tack Jennie =) Vad har du för diagnos nu igen? Dyslexi om jag inte minns fel? Men något mer också va? Foten i munnen

#8 Tack Lina! Skrattande Du får väl snart diagnos också va?

[aspie]
0

#9 Men du Hanna, då måste jag oxå ha machosistiskt beteende för jag är precis likadan som du, underkastar mig för andras känslor och andras tycken. Att alla andra går före mig själv. Jag har alltid fått höra att jag måste tänka mer på mig själv men det är minsann inte så lätt. Jag har ju alltid varit sån

Svea-
0

Goa BusHanna …

Jag har fått diagnosen ADHD Dyslexi & dyskalkeli .. "Svåra" enligt alla utredningar… då å då funderar jag på lite aspiedrag oxå.. men vem orkar ifrågasätta allt precis hela tiden?…nu vill jag hänga med på din "resa" mot ett bättre mående…enbart du å ingen annans mående … Krammmmm

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Emaljoh4
0

Har jag inte sagt grattis äään!?!?!! Förvånad *slår till Evert hårt*

Fyyyy skäms på mig!

MEN STORT GRATTIS vännen! Glad Nu får vi hoppas att du får den hjälp du behöver!

Kom ihåg att du är värdefull!

KRAM!

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

JohannaEkroth
0

#10 Hittade den här sidan. En sida från markusstiftelsen och därför kyrklig. Så kom ihåg att skippa kyrksnacket. Typ det enda som står om den masochistiska personligheten utan att blanda in sexuallitet hela tiden. För sexuallitet har det absolut inte att göra med… om jag ens har sex…
Om man scrollar ner på sidan så står det intressant om olika personligheter: Tvångsmässig personlighet
Paranoid personlighet
Hysterisk personlighet
Psykopatisk personlighet
Depressiv och manisk personlighet
Masochistisk personlighet
Narcissistisk personlighet
Schizoid personlighet
Väldigt intressant om jag får säga mitt tycke, hmm, men ja, att jag gör det trots att jag inte vill men jag gör det för att bli omtyckt tror jag.
http://www.markusstiftelsen.se/markusstiftelsen/teologi_psykologi.html

#11 Vad är det för något som du accocierar till aspiedrag? *nyfiken* Ja, det är väl dags att snart ta tjuren vid hornen här så man börjar må bättre. OskyldigObestämdTungan ute *kram*

#12 Tack så mycket Malin-Evert!! Tungan uteFoten i munnenSkrattande

Den där texten, kom ihåg att du är värdefull fick mig att tänka på en psalm som ofta spelas på dop:

**Psalm 791, text och musik Ingemar Olsson 
**_Du vet väl om att du är värdefull
Att du är viktig här och nu
Att du är älskad för din egen skull
För ingen annan är som du

Det finns alltför många som vill tala om
Att du bör vara si och så
Gud Fader själv, han accepterar dej ändå
Och det kan du lita på

Du vet väl om att du är värdefull
För ingen annan är som du

Du passar in i själva skapelsen
Det finns en uppgift just för dej
Men du är fri att göra vad du vill med den
Säga ja eller nej

Du vet väl om att du är värdefull
För ingen annan är som du_

Den är rätt vacker i mitt tycke, sen är jag ju inte troende trots att jag har komfirmerat mig. Jag tycker bara om kyrkornas och kyrkogårdarnas lugn och stillhet.

[aspie]
0

Tack Hanna. När jag läste där så är jag helt övertygad om att jag har Masochistisk personlighet.