Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 2374 ggr
snurro89
2009-10-27 22:52
0

Ledsen...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag, är medlem på en annan sida där en tjej sa att jag var ful. O jag håller me henne, alltid har folk sagt att jag e ful, och fet. Men, en del säger att jag är söt, men oh god, jag vet inte, Kan ni säga vad ni tycker? jag lägger upp en bild här och vill ha seriösa svar, är jag ful?

[aspie]
2009-10-27 23:15
0

NEJ du är definitivt INTE ful utan JÄTTE SÖT. Har sett flera bilder på dig nu.

Tro inte på vad den där tjejen sa. Hon är förmodligen bara avundsjuk på något och dum.

KRAM KRAM KRAM

JohannaEkroth
2009-10-28 01:02
0

Nej!

Nej, Gumman, du är jättesöt! Jag har sett flera bilder på dig, gumman, och du är definitivt inte tjock heller! Foten i munnen

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

blomfluga
2009-10-28 09:15
0

den tjejen är iallafall definitivt ful på insidan!!!!!

Jag håller med de andra du är inte fet och ful!!!!

Zaphix
2009-10-28 11:33
0

Det är ju svårt att se hur du ser ut på den där bilden..

Men du ser ju söt ut. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Svea-
2009-10-28 11:58
0

Om man själv mår dåligt på nått sätt,kanske speciellt som tonåring så är det väldigt lätt att man tar ut det på någon annan.Så den där tjejen kanske inte mår så jättebra själv?Om hon nu inte gör det så är det inte ditt ansvar att ta reda på det eller få henne att må bättre.Men det kan vara skönt att ha en sån tanke i huvet,att den där människan måste må väldigt väldigt dåligt.

Vem som är söt,vacker,ful,"fet",bestämmer bara den som tittar på dig för tillfället.Jag har svårt att titta på människors utseende enbart,utan vill gärna se även människan bakom utseendet.Förr tänkte jag att det inte var så bra av mig att tänka så.Att jag skulle tänka som "alla" andra,bara på hur folk såg ut.Som du säger,"söta",långhåriga osv,men nu tycker jag att det är en gåva.

Jag ser dig,men jag dömer inte dig pga utseende,men jag bildar min uppfattning om dig hur du är som människa.På så sätt kan en männsika för mig bli "söt" eller som jag tycker/säger,jag vet inte hur den ser ut för den är ingen trevlig människa.

Du är söt,vacker,go,snäll,unik i mina ögon Snurro.Hoppas du ser vad jag ser en dag snart.

Kram

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

[aspie]
2009-10-28 13:09
0

Svea, du är klok som en uggla. Håller med dig i allt Flört Kram

[Linsenhejhej]
2009-10-28 13:22
0

Snurro, jag är helt ärlig när jag skriver att jag tycker att du är: Jättesöt!

Kram från Lina.

snurro89
2009-10-29 07:21
0

ÅH NI E SÅ gulliga, började nästan gråta nu! så jävla snälla ni är Tacka, gud att ni finns asså! Skrattande

Svea-
2009-10-29 11:33
0

Tack för att du finns Snurro.. Kram!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

HannaM
2009-10-29 11:46
0

Man måste, hur svårt det än är, lära sig aatt stänga sånna idioter ute. Inte höra vad dom säger. Människor som kallar andra människor fula och feta är mest bara omogna osäkra och elaka. Deras åsikter och vad dom säger är inget vi behöver ta åt oss av. Det är jättesvårt att inte ta åt sig, speciellt när man inte mår helt bra men vad tusan ska en sån låg människa få förstöra för? Framförallt när det handlar om människor man inte ens känner eller behöver träffa igen.

Vi är alla fina och söta och orginella, roliga och fantastiska. Och nästa gång någon säger att du är ful kan du ju alltid kontra med:

" Hellre ful på utsidan än insidan"

För det är fult att säga sånt till andra människor!

[Linsenhejhej]
2009-10-29 12:43
0

#8: Låt aldrig någon få dig att tro att du är ful, för det är du inte! Glad

BMTech
2009-10-29 20:18
0

I egenskap av killa så säger jag såhär…

Ungdomen är ett helvete för många när det ska följas moden och ideal.

Annars ses man som en outsider och tydligen går hela världen under om man inte faller inom ramarna.

Du är en söt tjej helt klart så fundera inte på det.

Dom som säger annurlunda är troligtvis avundsjuka för att dom inte vågar vara sig själva.

Stå på dig.