Vad gör er glad?
Finns det något ni gör som får er att må så där perfekt även om det bara är för en stund?
(Syftar på sånt där man utför något…)
När jag gjort ett skönt skumbad och fixat fötterna och smort in mig och känner mig otroligt väldoftande och fräsch samt att det är någorlunda ordning i hemmet

när man lyckats med att städa hela lägenheten. eller efter ett träningspass.
När hästen kommer mot mig med öronen framåt i hagen och när jag ligger och ska sova på kvällen och har hunden sovandes i min famn. Det är lycka. :)

zaphix - va mysigt det lät!! =D
När jag spelar påett av alla mina instrument då känns alla problem som bortblösta…då njuter jag.
Antingen när det är städat och det inte finns en enda sak att ta itu med i hela lägenheten och jag vet vart alla saker är. Det är frihet och lycka.
När jag känner mig så lugn och tillfreds så jag kan stå vid fönstrer och titta ut på världen utanför, på detaljerna och få vara i min egen värld.
Att åka bil och lyssna på musik som jag tycker om. Annars får det gärna vara tyst.
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

När det gått bra på en Träning kan det kännas riktigt skönt. När det går mindre bra blir jag mest frustrerad arg och känner mig misslyckad och dålig.

oj.. vilken svår fråga tycker jag.Tål att tänka på.Nått att öva upp mig på.Jag hinner ej med att tänka på vad jag blir glad av.Svårt.
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Svaren var inte riktigt vad jag frågade efter…men strunt samma.

Livet
mina vänner (de få jag valt att ha kvar)
min man
och mina barn 
…och mitt jobb med…

# 10 vad ville du har för svar då? Fattar inte nu?!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Hur menar du nu, Zirre? Skulle du kunna svara själv på den frågan så vi får ett exempel? 
När jag läser en bra bok eller sitter framför datorn, då mår jag som bäst.
BusHanna, jag har ju gjort det :)
Men då förstår jag inte hur mina tolkningar är annorlunda mot din? 
Men det kanske de inte är? 
Men orka…
#17 Förlåt för jag vet inte vad.
Jag hatar min AS! 

Förklara gärna zirre så vi kan svara på det du menar.
Jag ger hellre upp och låtsas som inget har hänt.
Förlåt mig!!
/Siri
Jag förstår, Siri, men vet du. Det är inte första gången det blir #20 missförstånd på den här sajten. Faktum är att det blir det ganska ofta. Eftersom att det är fullt med folk som lätt misstolkar så måste man vara jättetydlig
när man skriver någonting så det inte kan misstolkas.
Nu i efterhanden förstod jag (tror jag) att du menade att någonting man själv har skapat eller gör (typ specialintresse) som får en att känna sig som man är någon bra. Lite pirr i magen känsla kanske?
I så fall så får jag den käslan när jag skriver en dikt som jag är riktigt nöjd med. Eller när jag får meka i en dator.
Var det riktigt nu?

Jag älskar att bygga billjud…
Alltså välljudande anläggningar.
Sen älskar jag att köra bil och njuta av musiken i bilen…
Det är sån tillfredställelse när man lyckats med nått bra…
BusHanna är du bra på datorer? Alltid härligt med tjejer som gillar sånt :D Och jo visst förstod du…
Var på badhuset dag ensam och simmade. Ärjätte stolt över att jag klarade det. Förra gången jag var där så satt jag i omklädningsrummet men jag klarade inte mer så jag åkte hem.

Men, för mig är att spela handboll att skapa något. Att göra något och det får mig att känna mig bra (när det går bra).
Och du.. det är ofta vi missförstår härinne så ta inte illa upp. Förklara gärna, för vi är intresserade av hur det är du verkligen menar, vi vill svara på rätt fråga allihopa. Säkert vill du få förklarat när du inte förstår? Så är vi alla.
Till saken hör att jag försökte beskriva hur jag menade men nu är jag så trött på de att jag inte orkar bry mig så mycket. Det blev fel och då får det va fel.
#23 Det känns säkert bättre imorgon för dig. Sömn brukar vara bästa medicinen mot irritation och kort stubin iaf hos mig.
Det där med att vakna på fel sida är ett slående uttryck hos mig. Vaknar man irriterad är hela dagen förstörd tills man får sova en stund igen.
Jag har alltid gillat att meka i saker. Skruvade sönder speldosor och klockor när jag var barn. Älskade dessa kugghjul, att se dem snurra. Datorer har iofs inga kugghjul. Men de är lätta att förstå sig på. Antingen på eller av, ett eller noll, aldrig kanske som med människor.
Jag själv har alltid gillat vatten. Men jag förstår hur stolt du var över dig själv. jag kommer att vara lika stolt över mig själv när jag vågar dyka ordentligt. Just nu skrämmer djupet mig något fruktansvärt. Att tappa kontrollen. Det är det värsta jag vet.
#24 Ja du, Hanna, du är en vinnarmänniska!
Och visst är känslan härlig när man då får sätta ett bra mål eller ta bollen från en motståndare och kontra. Sen att sedan få vinna matchen, när man känner att man har gjort något. Jo, Hanna, handboll är du dujtig på och någonting som du gillar att göra. Och du är inte som Siri och mig, du klarar av att göra saker i ett lag. Får inte glömma det! 
#22 Bygga billjud är kul. Det är dock 10 år sedan jag sysslade med det. men då var jag duktig på att koppla. Ungefär som att bygga datorer. Hade ett jättebilintresse för 10 år sedan. Tycker iofs att bilar fortfarande är intressanta. Jag saknar bara ett Körkort! 
Finns väl ingenting som går upp emot att glida runt i en bil och lyssna på bra musik i bra ljudsystem.
Hur kommer det sig förresten att du inte gillar att åka långt hemifrån?

Min panikångers visar sig allt som oftast i otrygga situationer.
Bland annat då när jag försöker ge mig av långt..
Vi är nog rätt lika när det kommer till teknik.
Jag gillar det i alla former.
Jag bygger även jag datorer och sånt.
Jag lagar även bilar och bygger om bilar.
Jag blir lycklig av att skapa kan man säga.
Tyvärr tappar jag tålamodet allt för lätt när jag håller på med saker.
Så jag har lite problem med att slutföra projekt.