Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: läkemedel-behandlingar
Läst 1836 ggr
linhof
0

idag har jag fått den :)

Idag har ja hämtat min handi på Ameka. det var en kul pryl…enkel men funktionibelSkrattande Om det nu är en bra sak för mej, det får tiden utvisa… men ja hoppas den kan hjälpa  mej lite….

vi ska även kolla om det kan finnas nåt bra avslappnings hjälpmedel för mej som ja kan få prova Glad

Ville bara säga det… <3

[aspie]
0

Grattis till din handi Linhof. Avslappningshjälpmedel funkar inte på mig verkar det som. Hoppas du kan få hjälp med ngt som funkar

Svea-
0

Åhhhhhhh..GRATTIS Linhof.Rapportera hur det går sen så mycket du kan vill och orkar.Jag försöker oxå få till en sån makapär å lite annat.Avslappning låter ju förbannat bra,skulle jag och dottern oxå behöva.Vad är det för nått?Berätta!

KRAM

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Zaphix
0

Grattis till handin! Hoppas det fungerar bra.

Du måste berätta om den hjälper dig. Är jättenyfiken på en sån. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

[Linsenhejhej]
0

Vad roligt!
Lycka till med din handi. Glad

linhof
0

åh! tack alla Kyss

svea: det jag tänker på som avslappningshjälpmedel är tex: bolltäcke (inte för att nödvändningsvis ha som täcke, man kan sitta PÅ det, ligga PÅ det osv…) då ett bolltäcke ger tryck"masage", liten form av taktil massage… hjälper mycket vid motorisk oro… spikmatta (fast det ska ja köpa en egen) avslappnings cd med övningar osv…va det nu kan finnasSkrattande

när det gäller Handin så ska ja sätta mej ikväll när ungarna somnat o pilla lite Glad

Svea-
0

okej..skoj!!! medveten närvaro funkar ej på mig för tillfället.orkar ej dra varför nu.bolltäcke å sånt kanske jag skulle testa.i dag har jag dubbla täcken för att det ska bli tyngre på mig när jag sover.jajaja..

blablabla…handi-rapport ser jag fram emot.tror jag oxå vill ha en sån.

kram

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

HannaM
0

Vill också prova bolltäcke, någon som vet om man kan få det när man har ADHD och vart man ska vända sig och om man kan prova innan man väljer att ha ett? SÅ man vet att det fungerar tänkte jag.

linhof
0

HannaM: jag fick komma till en arbetsterapeuft… via dr på vuxpsyk…o hon tog me mej till Ameka (heter så här) o där frågade jag…så om 2 veckor så får jag se om jag kanske kan få nåt för den motoriska oron…

HannaM
0
linhof
0

Hanna! klart du gör! det är din rättighet Skrattande

*skickar jättemycket mod och styrka till dej* <3