Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: utanför-ämnet
Läst 1098 ggr
Svea-
0

suss gott alla å ha det bäst

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja nu måste jag gå å sova.VILL INTE! nu e jag ju pigg,undrar varför?nej det gör jag inte men det e knepigt å ej blir trött.

Jag måste upp å ringa äckligt jobbiga telefonsamtal i morgon å det e många å ringa till.har skjutit upp det hela.heheheh…hatar å ringa!

håll tummarna för att jag lyckas.please!

å att jag fixar/orkar ta tag imitt stökiga hem,med feber å förkylning har det inte gjorts mycket här hemma Skäms

uurrkk..orka,orka,orka.energi,energi,energi..yes!! jag hoppas jag fixar det!

KRAM PÅ ER ALLIHOPA SUSS GOTT Å MÅ BÄST!!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

JohannaEkroth
0

Skriver godmorgon istället eftersom att jag hade lagt mig då Tungan ute

Gick det bra att ringa?

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[YlvaP]
0

Säger som BusHanna. Lyckades du ringa? Och goddag .

[aspie]
0

Godmiddag Svea, såg detta först idag jag oxå.

Svea-
0

God morgon & god middag på er alla!

Ojjj..va ni är diktiga som kommer i säng i bra tid.

Men jag säger som jag sagt till min läkare,visst vill jag få ordning på sovrutiner osv,men är man ensamstående med två tonåringar så kan man ej gå å lägga sig i bra tid samma tid varje kväll.Tonåringar har en tendens att ej vilja sova i tid.

Jag har inte ringtSkäms Jag & ena dottern är FORTFARANDE så förbannat sjuka så jag tog henne med till VC igen.Prover,läkarbesök igen.Läkaren sa:

NI SKA INTE GÅ TILL JOBBET ELLER SKOLAN!NI SKA VARA HEMMA EN VECKA TILL,VILA,SOVA&TA DET JÄTTELUNGT!Och jag förstår att du vill städa upp hemma osv,men du får inte göra så mycket för du är sjuk.Så sa läkaren till mig/oss.

Till apoteket för att hämta mera mediciner.Då har apoteket datastul så vi får komma tillbaka senare.Om det ej är löst tills dess får vi åka till centralen & hämta medicinerna.

Men NEEEEEEEEJJJJJJ…jag vill inte.Jag vill vara frisk.JAg vill orka.GråterF#N…

vet inte om jag pallar å ringa i dag heller.

Kram på er!

[aspie]
0

Har ni åkt på influensan Svea?

Svea-
0

enligt läkaren jaaa,men inte nöff-nöff-influensan.bara vanlig influensa.jajaja…suck..

[aspie]
0

#6 usch då Svea, hoppas ni snabbt blir krya igen. HATAR influensa Skrikandes

*Många krya på dig kramar*

Emaljoh4
0

KRAM! Tur att man kan kramas över internet utan att smitta varandra! Skrattande

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

[YlvaP]
0

Precis Malin. Många kramar utan att bli smittad.

Hejjar på dig Svea.

Svea-
0

Tack för alla goa kramar.Dom hjälper faktikst jättemycket.Mmmm…det är jättetur att man ej smittar över nätet,tänk då kanske jag skulle vara sjuk jämt med tanke på hur många personer jag jiddrar med på detta sätt!'

KRAM

Svea-
0

Jaha..bra där svea nu e kl mycket igen.suck.hur svårt ska det vara å hålla koll på en manick som säger tick tack tick?

varför ska du ha så lätt för att tänka å göra saker på natten men inte på dagen,jag blir så trött på mig själv.

men det hjälper inte.jag vet men jajaja..aarrghh..jag e ju vuxen..å då ska man komma i säng i tid upp i tid å ej ha problem med å ringa telefonsamtal.

mm..bävar inför morgondagen då jag måste ringa.jaa nu kanjag ej skjuta upp det hela mera.

ååååååååååååååååååååååååååå…jag måste gå å sova nu.

god natt alla underara rara fina härliga människor!

kram suss gott..

JohannaEkroth
0

Japp, jag bävar också för morgondagen, har slut på sömntabletter och jag måste ringa läkaren för en akuttid klockan 7 imorgon bitti för jag måste ha nya sömntabletter och bricanyl, saken är den att jag kommer inte att somna förrän 3-4 inatt plus att jag kommer att drömma en massa mardrömmar (pga avsaknaden av medicin). Och så kommer jag säkert att stänga av alarmet på mobilen imorgon bitti och missa och ringa Oskyldig

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else