Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: utanför-ämnet
Läst 987 ggr
[aspie]
0

reklamen om bra frukost

Har ni sett reklamen om att äta bra frukost från wasabröd? En tjej ska sätta på sig nylonstrumpor och upptäcker att en stor maska har gått och får ett riktigt idiot-utbrottSkrattande

Såna där utbrott är så himla typiskt mig. Hur är det för er?

Tixy
0

Jag får lätt såna utbrott, utan någon större mening. Kan vara en skitsak, som i mitt huvud blir något helt annat, och så svämmar allt över.

Sedan när det gäller reklamen, så ser det ju ganska dumt ut när hon tar ut ilskan på strumpbyxorna… Fast när jag tänker efter, så skulle jag nog göra detsamma. Skäms

Asnees
0

Ja det är ganska likt mig med ibland.Jag är odiagnostiserad men tror jag åtminstånde har addSkäms.

[aspie]
0

ha ha, ja jag skulle nog få spel på mina strumbyxor på samma sätt, specellt om jag är stressad he heSkrattande

Zaphix
0

Jag blir lätt galen på saker som  inte fungerar som de ska. Saker åker ganska ofta hårt ned i golvet eller liknande.

Eller när det går dåligt på ett datorspel går ilskan ofta ut över tangentbordet.. Lite fånigt men det händer bara, tänker inte mig för.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Tixy
0

#4 Känner igen det där med tangentbordet, hihi. Dock har jag börjat försöka behärska mig istället för att misshandla min dator, så jag slår i luften och "knackar" sedan på datorn. Tyst

LenaR
0

Jag har enormt tålamod människor (tycker jag själv), men saker ska fungera. Jag kan få riktiga idiotutbrott på maskiner och prylar. Min förra laptop gick sönder när jag drämde knytnäven i tangentbordet… Skäms

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

[YlvaP]
0

Sån är jag med. Det är nog en del saker som har rykt med när jag fått mina raseriutbrott.

Casiopeia
0

Kul att ni nämner det, har nämligen tänkt på det där med ADHD- att en sak som inte stämmer in på mig är att jagf inte får raseriutbrott. Men då har jag ju främst tänkt mig utbrott mot andra människor… Det där med att som tjejen i knäckebrödsreklamen få utbrott över saker/prylar när någonting inte går som man vill- det får jag ju jätteofta :-) Här slänger jag saker i golvet så fort jag blir irriterad/stressad/frustrerad. Har bara tyckt att det kännts så naturligt så jag har inte reflekterat över det…. :-p

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

Svea-
0

Jag får inte såna där utbrott.Jag springer runt här hemma å säger var e min mobil,var e mina nycklar,osv,å jag blir ledsen om datan går sönder eller nått annat.Näää..jag får inte raseriutbrott.Kan få det på människor om det GÅTT VÄLDIGT VÄLDIGT LÅNGT!

Då e jag kolsvart i ögonen å sen kommer allt på en å samma ggr…

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

[Tassy]
0

Jag får lätt världens utbrott på prylar precis som de flesta andra här inne :) igår var det sekunder ifrån att laptopen skulle ryka… Skäms

HannaM
0

Hmm jodå.. visst kan man, oftast på kläder som inte går på som jag tänkt mig, när man fastnar med armen i jackan och känner sig som ett dagisbarn, varm och trött och grinig. Då kan lite av varje åka i golvet och jag brukar få hysteriska anfall och ligga på golvet och ha svårt att andas. Normal? Vem då=P

[Tassy]
0

#11 är vi släkt eller vad? Skrattande klockren beskrivning

HannaM
0