datakunnig/bygga hemsida-kunnig
Finns det någon här som är duktig på datorer?Som kan bygga hemsidor från grunden? Spm vill hjälpa mig med min hemsida,bygga upp/göra om.Uppdatera då och då.Som kan förstå att jag är långt ifrån rik och kan betala en MINDRE summa pengar för det enroma jobb du kommer att lägga ner.
Dvs du ska göra detta för du vill,för du kan,för du har tid & lust,och för att det är lustfyllt & roligt för dig.Pengarna du får blir bara som ett plus i kanten.
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
#0 Jag är ledsen att behöva göra dig besviken, Svea, men jag har inte tid ju nu. Mitt liv är alldeles för kaotiskt just nu för att jag skulle må bra av att göra någonting jag gillar. Visst låter det knäppt men så är det. 
Oj vad hemskt det känns att skriva det. Nu fick jag ont i magen. Lilla duktiga jag som inte säger nej till någonting om någon frågar. Jag känner mig så hemsk.
Utredaren kanske hade rätt om drag av masochistisk personlighet trots allt. Hua! Det känns som när man inte har gjort en grej som är en tvångsgrej, att man har hoppat över den grejen. Nä, jag kreverar.
Jag skriver inte listan nedanför som ursäkt eller att folk ska tycka synd om mig och den får inte tas som skryt eller någonting annat. Jag känner bara att har jag gläntat dörren och börjat sätta ord på känslorna om krav jag har inom mig så måste jag få öppna dörren helt.
Jag måste:
- Fixa saker till Birkas utställning 28-29 nov. Dels föreningsarbete sedan ska jag själv ställa ut katt på lördagen.
- Få tag i chefen till min psykläkare snarast då jag inte förstår vad min läkare säger (han är utlänsk) och jag måste snarast ha ett intyg om aktivitetsersättning som jag kan skicka till FK. Har redan skickat in ansökan. Läkaren är dessutom ny och kan ingenting om rutiner. Jag är också nybörjare på min diagnos.
- Måste ringa om läkartid på måndag för förnyad sjukskrivning.
- Ska vara kattvakt vid födsel och hjälpa till med kattungarna hos några bekanta. Ev stödmata och så. Nedkomsten beräknas samma helg som Birkas utställning.
- 4-6 nov adventsfirande med min familj. Ska då planera till julen och handla julklappar och pyssla.
- Måste under dessa veckor aktivt söka lgh då vår nuvarande lgh är uppsagd till 31/1. Jag söker lgh i min hemstad E-tuna. Sambon vet inte det och dödar mig om han får reda på det. Har aktivt kontakt med boendeenheten på socialtjänsten p.g.a. hans sätt mot mig.
- Jul/nyår.
- Djur att ta hand om.
- Ska själv försöka överleva sambons elakheter och psykiska misshandel.
- Har precis fått kontakt med hab och har tid hos dem den 25/11. Hoppas att de hjälper mer än stjälper för mig.
- Flytta senast 1/2-10.
- Vaccinera katterna senast 28/1 och få testikelintyg på Simon samtidigt.
- Sorterar inlägg på denna sajt. Var mer än vad jag trodde. Dock är det kul!
- Har en hemsida jag har hand om sedan jag åtog mig jobbet i april i år. Prio 1.
- Har mammas hemsida som jag behöver ta hand om. Puh! Den är inte uppdaterad sedan 13/2-06. Usch usch usch på dig, Johanna!
- Har Blossas och Simons hemsida (egen) som inte är uppdaterad sedan sista juli.
- Har min saknade Saffrans hemsida som heller inte är uppdaterad sista juni. Åh älskade lilla gubben! Mamma har inte glömt dig!
Förlåt, jag var bara tvungen att skriva av mig.
Jag måste först göra klart denna lista innan jag kan lova någonting sådant även fast jag älskar att göra hemsidor.
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Underbara superfinagoa BusHanna.Jag vet exakt hur du känner dig.Jag försätter mig alltid & jämt i såna situationer som jag skulle kunna slippa om jag bara sa nej,eller ej ens brydde mig om att svara på bla såna här inlägg.
Jag har tex galet dåligt samvete över 3 marsvin vars familjer frågat mig om jag kan hjälpa till att placera om.En av dessa familjer har jag hjälpt för bara en kort tid sen då hon behövde dra ner på antalet djur hemma.Då fixade jag nytt hem åt 3 av hennes marsvin.Den andra familjen som hörde av sig satte jag fart att söka hem till.Har fått X antal vettig svar,men vad händer då?Jag får ej tag på familjen som har marsvinet för omplacering & jag har ej orkat att forsätta ringa,smsa & maila dom.Nu tror jag att det är mitt fel att detta marsvin ej har den bästa möjliga tillvaron i livet.Att det är mitt fel att familjen har utvecklat allergi/svår astma.
Jag vet att det inte är mitt fel,eller mitt ansvar.Men kan ändå inte låta bli å tänka så.Så även med den andra familjen som har andra sjukdoms problem å behöver placera om sina marsvin hon har kvar.
Min att göra-min MÅSTE-att göra lista liknar din,utom flytt & sambo med ALLT vad det innebär.Får lägga till barnen med möten,städning av ena dotters skola,FK,AF,SOC,läkaren,BUP,KBT osv osv.
Jag hinner inte ens med att gå på toan å äta ibland.
För mig är det helt förståligt det du skriver.
Men jag vill ändå att du ska veta att jag är galet stolt,nöjd,glad för att du säger att du INTE kan ta dig an min hesmida just nu.Ännu gladare å stoltare att du gör något åt ditt eget liv med flytt & sambo osv.
Superduperpangfenominalisktjättebamsebra BusHanna.Hoppas allt löser sig inom kort på absolut tänkbara sätt.En stor varm styrkekram till dig från mig.

TIXY,tack för ett smart tips! Det ska jag försöka göra!

# vill du gnälla av dig eller bara prata så får du görna göra det med mig.
Jag sitter allt som oftast ändå här och degar fast och gillar att msn:a.
Dock vet jag inte hur eller om det går att skicka PM på denna sidan…?

BMTech .. vem menade du nu?

#2 skulle det stå och var helt offtopic och riktat till hanna…

# 7 okej… off topic gör inte mig nått!! 

He he hela detta forumet är helt offtopic mest jämt :)
Men det är sån som jag oxå är.. Lite offtopic jämt så det passar mig precis 
Vad är det för typ av hemsida? Jag kan försöka och se vart vi hamnar :P jag är inget proffs men kan lösa det mesta 
www.tassysgerbiler.se har jag byggt till största delen på egen hand.

ååhhh.. va fint hemsida du har tassy!duktig du är.Jag har alltså en hemsida som ej är uppdaterad,eller på nått sätt aktuell.jag behöver alltså nån som gör om hela hemsidan,från början till slut.å uppdaterar lite då å då.jag kan alltså inte ett dugg om detta.på nått sätt elle vis.
Jag är beredd att försöka så gott jag kan, kör jag fast har jag en pojkvän som jobbar med bla hemsidor som jag kan fråga om hjälp, men det blir så jag som helt sköter jobbet så du slipper bli ruinerad, hemsidor är svindyra
men jag är beredd att ställa upp med intresset i hand, pengar är inte viktigt för mig 

Åhhh,,,vad superdupersnällt! Jag PM:ar dig min msn,så får vi se när,var och hur vi kan börja!
TACK SÅ MYCKET!