Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettläkemedel-behandlingar
Läst 1539 ggr
Jenny7744
0

Arg och frustrerad son.

Jag behöver lite tips hur jag (o min man) ska hantera våran lilla kille som har så mycke ilska inom sig. Han är fem år o håller just nu på att blir utredd på BNK.

Jag känner att hans utbrott blir större, våldsammare o oftare. Han letar nästan efter problem eller fel för att bli arg. De senaste utbrotten har han börjat slå, sparka, kasta saker. Jag är gul o blå över hela kroppen då jag försökt att stoppa honom från att ge sig på lillebror eller slita ner tavlor o blomkrukor mm. Jag vill inte hålla fast honom för då blir det värre och han säger att det gör ont.. Jag vill att han ska få ur sig all ilska men måste sätta gränserna någonstans?!?

Efteråt är det svårt att prata med honom om varför han är så arg, vad han vill att vi ska göra då hans utbrott kommer osv.

Vi har ju inte fått någon hjälp än från BNK, vad vi kan göra i olika situationer. Vi ska få gå kurs i januari men behöver tips nu vad man kan göra…

Hur gör ni??

HannaM
0

Går det att få honom att avreagera sig på något mer tillåtet? Typ Börja med gymnasitk eller skaffa en boxningssäck att slå på eler något?

Jenny7744
0

Han går på innebandy o vi har faktiskt en boxningssäck som vi inte satt upp än… Men vi måste ta tag i det… Börjar men slutför inte Flört

HannaM
0

#2 Haha känns bekant=p Hoppas boxningssäck kan hjälpa bara lite. I sånna här lägen är alla små framsteg bra!

Sen, jag vet inte hur han är men jag själv är väldigt känslig när det gäller mat och sömnbrist. Mitt humör och min sårbarhet är väldigt påverkat av om jag har fått sova ordentligt och äta mig mätt och så.