Så trött
Jäkt och stress, slit och släng, flyg och fläng dagarna i ända. Har aldrig ro i kroppen, är så spänd att musklerna fnattar ur mellan varven, hackar tänder, skakar och får kramper.
Kan omöjligt sitta still, benen är överallt samtidigt, frenetiskt skakandes, händerna flaxar runt rastlöst, snurrar på håret, vrider fingrarna i handflatorna, tuggar upp mina läppar och känner mig halvt panikslagen konstant. Stirrig blick, fruktansvärt rastlös, kan inte sova, kan inte fokusera, hör inte vad folk säger allt blir ett mummel. Alltid kaos i huvudet. Får inte ett skvatt gjort och får ännu mer panik.
Hur tusan ska jag bena upp det här?
Försöker ta saker pö om pö, lite i taget och allt det där. Helt lönlöst. Är så sönderstressad att magen har lagt av, tappar stora tussar med hår (syns till och med kala fläckar i huvudet), vill bara krypa ihop i fosterställning och skrika tills ja jag vet inte vad…. så mycket folk, oljud, stress och rörelser, urk! Är konstant blek och glåmig. Ser sjuk ut helt enkelt, känner mig sjuk.
Ångesten är givetvis med mig hela tiden, och klockan är min värsta fiende just nu.
Hur dämpar ni era värsta bokstavsbekymmer?
Medicin är inte aktuellt eftersom jag inte har någon diagnos på papper än, står ännu i kö.

Du kan få medicin utan diagnos.

näää det är allt annat än kul…
hhmm.. med mat & cigg.. allt annat än bra..
som tommy säger finns det lite medz att få under tiden,som kan hjälpa.
det är kanske bättre än inget.. jag vet inte..
utan mina medz för ADHD skulle jag inte klara mig,då kan jag lika bra bli inlåst för allas skull..
kram kram kram..
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Vad för medicin kan man få prova då?
Antidepp har jag provat, lugnande har jag provat, neuroleptikum är också testat. Mår bara sämre utav det 
Ah okej, men då har dom något att gå på när de skriver ut medicin till dig iaf. Men jag ska kolla med läkaren som remmiterade mig till utredning så får jag se vad han säger helt enkelt.

Är du remitterad, så borde det ju inte vara några problem, då har man ju insett att du i alla fall har symptom nog för en utredning.
Ja, jag hann knappt öppna munnen innan jag fick en remiss hehe, det var tydligen inget att grubbla över.
TEGRETOL!!
Hjälpte mig enormt med de mest speedade delarna av mitt liv.
Ett annat råd, kör slut på dig själv rent fysiskt tex genom att jogga, dansa, cykla. Inga promenader och sådant utan pulsen måste vara över 150.
Fick detta råd av min psykolog och jag har heller ingen diagnos ännu men allt tyder på ADHD
Fasen vad jag känner igen mig i dig. :)

Jag försöker lösa varje dag så gott det går men just nu löser jag det med att sova…blir helt utmattad och orkar ingenting just nu. Har ett schema jag försöker följa men det går inte så bra nu när hela huset är fullt med folk och allt är en ren tortyr.
Vet inte ens vad jag ska skriva här utan är helt utmattad. Har nog sovit 20 timmar idag och jag har inte blivit piggare utan kommer nog sova lika länge i morgon, när jag kommer hem efter att ha varit en hel dag på möten. Min skalle har nog gett upp av all kaos just nu och längtar tills jag förhoppningsvis får flytta till ett eget ställe.
tack för tips och råd 

Det jag skulle skriva var nog egentligen att jag känner igen mig i att vara trött men min hjärna ville inte funka så långt. Visste att jag missat att skriva något men kom inte på vad…dags för sängen igen haha