FK + AF = rehab/jobb
Ska snart ut med mina hundar.Sen skynda mig till bussen.Åka till nått jag ej åkt till på 2 år.Ett jobb.FK & AF har hjälpt till att hitta ett rehabjobb,i dag ska jag dit första gången.Schema å lära känna dom lite granna.
Jag är oerhört trött i dag känns ej som den optimla dagen att börja på.Men men..
ha en bra dag..
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Lycka till, gumman!! =)
Berätta gärna mer om jobbet. Tider, arbetsuppgifter… Får du några hjälpmedel?
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Lycka till Svea! Jag åker nog själv på nåt rehabjobb snart kanske 

jobbet är på ett gymnasium.Inriktinig djur.Inga hjälpmedel.I dag var mest en pröva-på-dag.det har gått bra men jag är mer än slut i kropp å knopp.2,5 timme 4 dagar i veckan.men det känns helt klart som om jag jobbat från kl 06..00 till sena kvällen.
i dag har jag mest gått brevid å kikat å hälsat på dom jag ska jobba med.jättejobbigt å hälsa osv.
det har gott bra i alla fall.
jätterädd att komma i konflikt med någon som jag alltid gör.vill jobba ensam å så självständigt som möljigt å ej för många timmar.
nu ska jag dit igen på torsdag. ons & fre är jag hos läkaren osv KBT med dottern.
Lycka till med jobbet, Svea!!!
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

tackar så mycket…

uppdatering:
det går bra på jobbet.dom "stör" mig inte så värst mycket utan låter mig jobba självständigt.får göra det som behöves men får oxå gå "brevid" & lära mig nytt då & då tex skötsel av reptiler som jag är dålig på.
när jag vart bort mycket / sjuk så har det kännts som om jag ej orkar / vågar gå tebax men gjorde det till slut ändå.å det var oxå helt okej.kände ej att dom var sura,arga osv för jag vart borta så mycket.om jag är sjuk eller ska på möte får jag sms istället för att ringa,samma sak där.får korta svar som ej känns som om dom blir sura eller så.
jag är fortfarande helt slut på mina 2,5 timme per dag.och saker såsom hemmet,tvätta osv blir lidande.funderar mycket på hur jag ska kunna jobba i framtiden,tidsmässigt,avstånd och med vad ,vem för att orka hålla fokus osv.i april är det sax för sånt utvärderingsmöte.
ska försöka dra ner en dag till å jobba cirka 40 min extra på dom dagar jag jobbar eftersom jag är borta på möten osv mån & fre.å jag håller på etablera nån form av kontakt med en boendestödjare som ska hjälpa mig med sånt jag ej kan / är dålig på. Fredagar kan hon komma till mig.
pust.. nu ska jag göra det jag alltid gör om jag inte lagar mat,försöker städa,tvätta,eller få ordning på papper,tider osv,gå ut med hundrana.