Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettförskola-skola-jobb-praktik
Läst 1253 ggr
Jenny7744
0

Jag är nervös!!

Jag är så nervös… ska skriva anatomitenta i morgon… visserligen får jag dyslexitenta denna gång men då oroar jag mig bara för det… Vet inte hur det kommer att se ut eller gå till.. Just nu känns det som jag inte kan någonting av det jag pluggat o jag vet att jag kommer sitta där o morgon med black out..

Suck, behöver bara skriva av mig lite…Obestämd

Svea-
0

Jag tror det kommer gå jättebra!På alla sätt & vis!Håller tummarna stenhårt!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Jenny7744
0

Glad Tack!!

Nu är det gjort o jag tror att det gick hyfsat… nu är det bara att vänta på resultatet..

Tixy
0

Du ska se att det gick toppen! Skrattande

Svea-
0

Häligt kämpat! Det blir bra resultat! kram

HannaM
0
LenaR
0

Hur gick dyslexitentan till? *Nyfiken*

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Jenny7744
0

#3,4 Glad

#5 Jag pluggar till massagetarapeut!

#6 Jag har gjort de vanliga skrivningarna tidigare för att det inte fanns några prov för mig med Dyslexi. Jag var jätte nyfiken på hur provet skulle gå till och hur det skulle se ut, de på skolkontoret sa att det är mkt lättare. Men när jag kom dit så berättade min lärare att han kunde inte se att det var någon skillnad på provet… Jag tyckte också att det var lika svårt som de övriga proven o tyckte inte att det var någon speciell skillnad… tyvärr. Det var att man fick skriva svaren som vanligt. Frågerna var lika som tidigare. Bilderna var lika som tidigare. Så som sagt vet inte var skillnaden var..

Har jag inte klarat detta provet så ska jag få ta det muntligt med min lärare, vilket känns jätte skönt!!

Hoppas jag får svar snart!!

HannaM
0

Vad roligt=) Min man är massageterapeut!

Tixy
0

#7 Massageterapeut, är det detsamma som massör? Om det är så, så kan du få komma och döda min rygg lite. Obestämd

Jenny7744
0

#8 Du har det bra du med en egen massageterapeut!!! Fast kanske det är så med din man som med mig att han inte orkar massera eller behandla så ofta hemma?!?! Jag tror att det är min man som får behandling sist av alla för jag orkar inte när jag kommer hem, fniss, stackarn!

#7 Massageterapeut då har man läst lite mer än en massör och kan behandla leder, olika punkter i kroppen, stretching, Träning mm. Massör masserar endast muskler (hoppas att jag skriver så man kan förstå skillnaden?). Struntsamma, jag kan allt komma o döda din rygg om du så önskarFlört

Tixy
0

#10 Åhåå! Låter underbart, då kan du få ta mina knän också. Minisken (heter den väl?) är för stor för båda knäna, så den hoppar ut och låser knäna ibland. Obestämd
Du har inte lust att bo under min säng så att jag kan ropa på dig när jag har ont? Skrattande

Jenny7744
0

#11Skrattande

HannaM
0

#10 haha jo det blir inte så ofta men det är ju bra när det blir=)

Jenny7744
0

JAAAAAAAAAAAAA, jag klarade den, tentan alltså!!

Nu har jag inte mycket kvar o gissa om det känns skönt!!

Tixy
0

#14 Guud, vad härligt! Grattis! Skrattande

Jenny7744
0

#15 Tackar Skrattande

Svea-
0

GRATTTIS!!!SUVERÄNT BRA GJORT!!