Trevlig helg.
Vill önska alla en trevlig helg.
Ni anar inte hur mycke ni underlättar mitt liv med att jag inte känner mig ensam om att va en "knasboll" längre :)
Det är tydligen inte helt unikt att ha ADD osv. för igår när jag kollade på simsons så fick bart diagnosen ADD och han gick på Ritalin :)
Nu blir det pankakor och mycke avslappning efter en jobbig vecka…
Kram på er alla och ha en jätte mysig helg :)

Såg oxå den lilla biten av simsons.Vet ej hur jag ska känna eller tycka,tänka om den lilla slutbiten faktiskt.Har ju en dotter som äter samma sak.Men men..
Alla är vi väl unika på vårt eget lilla vis ;) Men visst är det skönt att hitta ett ställe där man får vara sig själv å känna igen sig själv.Detta forum betyder jättemycket för mig oxå.Det finns så många här som hjälpt mig när jag inte orkar eller vill längre.Det finns så många som bla du,som önskar en trevlig helg osv.Sånt får mig att orka en stund till.
Så jättetrevlig helg på dig med.Å kram såklart!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Trevlig helg på dig med!!
Ha en trevlig helg du & allihopa!

Trevlig helg från mig med. Jag ska se på Doobidoo på SVT1 kl. 20.00 det är jätteroligt :D
Trevlig helg önskar jag Dig samt resten! 

*kram*
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Trevlig helg önskar jag oxå, även om den är slut just nu. En trevlig vecka kan jag ju önska istället då 

Ja fyfan mina förhoppningar ligger på läkartiden på onsdag annars går jag nog och gröver ner mig i en grop snart.
När jag skrev denna topic var jag glad och uppåt.
Så är det inte längre :(
Men jag önskar inte alla andra att ha det bra mindre för det :)
#7 Hoppas du snart mår bättre. Det är ett helvete att må som du gör. Själv är jag dö nervig och ångestladdad över utredningen som visst börjar idag

Det var jag oxå men det känns nästan alltid bättre när man har varit där och då känns det som en sten släpper varje gång.
Så tänk på hur bra du kommer må på hemvägen sen så släpper nog lite av ångersten för att gå dit…
#9 Tack. Hoppas det känns bättre efter jag varit där