Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 2166 ggr
linhof
0

ombytlig

det är jag det….

Sorry min usla närvaro här…. men ja e så jädrans ombytlig…..o ja flaxar från en det ena till en det andra….

för tillfället så verkar FB vara ett ställe…som ja börjar tycka e tråkigt…. o det absoluta bästa stället just nu är fanfiction.net…. där har ja nog bott de sista veckorna tror jag. Har nog aldrig läst så mycke i hela mitt liv som jag gjort nu ett tag.

Jag har till o med blivit så skadad att jag börjat skriva en egen fanfic! Förvånad

Men ja kommer tillbaka….. när ja tröttnat på det andra.

ville bara säga nåt…men vad vete 17. jag är ombytlig o ja skäms lite för det med.

Jag gillar er trots allt

Kram till alla från mej <3

BMTech
0

Förstår precis vad du menar…

Jag snöar oxå in på saker och sen glömmer bort allt annat.

linhof
0

#1 mmm…. o det är lite irreterande när man kommer på sej själv

[aspie]
0

Har saknat dig här Linhof. Jag förstår hur du menar. Jag snöar  oxå in på en massa saker och lämnar annat. Kom tillbaka när du känner för detFlört

linhof
0

Aspie min kära Skrattande

ja saknar er oxå…. och jag lämnar er INTE Glad

men jag känner att jag inte har så mycke att tillföra just nu…. bara massa dumheter Flört

Svea-
0

linhof.. jag saknar dig när du e ute på äventyr i världen å utforskar nya ting.. men jag tror du att du kommer tebax lite då å då..en erfarenhet rikare & klokare.jag snöar oxå in på saker å ting.Och som du säger,ffyy vad sur jag blir på mig själv när jag inser att jag är nästintill besatt av nått.

kram på dig gums..

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

linhof
0

Svea: Kyss

Svea-
0

linhof SkämsKyss

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

romita
0

Vill bara säga att du är inte ensamFörvånadJobbigt ibland,men samtidigt intressant.Kram till dig.Flört