Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 2006 ggr
[aspie]
0

BusHanna

Vart har bushanna tagit vägen? någon som vet?

Emaljoh4
0

Jag vet inte! Rynkar på näsan har själv inte varit så aktiv här på sista tiden!

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

[aspie]
0

Blir lite orolig för henne. Hennes kille är ju så himla dum mot henne

Tixy
0

Nu när jag tänker efter så har jag inte hört något på ett tag… Hannaaaa! Rynkar på näsan

[Fiction]
0

Skulle inte hon flytta?

Tixy
0

Enligt denna tråd skulle hon inte flytta förrän i februari.

[Fiction]
0

#5 I see. :/

[aspie]
0

Hoppas inte killen gjort henne illa Obestämd

[Fiction]
0

#7 Jag förstår hur du tänker, men det finns säkert någon logisk förklaring…

[aspie]
0

#8 Hoppas det

JohannaEkroth
0

Ja. Jag är här. *lugnar ner*

Åkte till min mor i torsdags och kom hem igår ikväll måndag.

Har varit på möte hos Soc idag och sedan iväg och stödmatat små näpna kattungar som är 11 dagar gamla. Det är vad jag kommer att göra nästan varje dag i ett par veckor framöver tills de kan äta själva. Mamma katt är 9 år och har dåligt med mjölk till sina 4 pojkar.

Sedan har jag fått ny antidepp medicin Edronax 4mg och först höll jag på att gå åt av biverkningarna, trötthet och illamående, nu har jag ätit dem i 5-6 dagar och nu har jag hamnat i ett stadium där jag bara vill lägga mig ner och inte vara mer.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

JohannaEkroth
0

Och ja, killen är fortfarnade jobbig. Vet inte hur jag ska kunna kasta ut honom. Obestämd Han vet fortfarande inte om kontraktet i Eskilstuna och han kommer att mosa mig levande om han får reda på det, att jag har gått bakom ryggen på honom. Tyst

Tixy
0

Hanna, ska jag komma förbi med hunden och fästmannen och slå honom? Du vet att det bara är att säga till i så fall!

[aspie]
0

Åhh BusHanna vad orolig jag känt mig för din skull. Du borde ha stöd och flytthjälp när du ska flytta. Önskar jag bodde nära så jag kunde hjälpa dig.

LenaR
0

#11 Finns det ingen annanstans du kan bo tills du får lägenheten? För… du tänker göra slut med honom?

(Knäpp mej på näsan om jag är för närgången!)

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Svea-
0

BusHanna sicken tur vi får höra i från dig.Att lämna ett förhållande som ej är bra är svårt..för mig tog det åratal..Men jag hoppas du får det bäst på alla sätt å vis snart! kram på dig.. å pöss till kattmamma & kattbebbarna!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

sayuri
0

Jag hoppas det går bra för dig!

JohannaEkroth
0

Jag vill lämna honom. Jag vill gå. Men han blir elak mot mig då. Han straffar mig och vill ha mig kvar. Rynkar på näsan

[Tassy]
0

Desto större anledning att gå!

Lilla vän! Rynkar på näsan

*Kram*

Tixy
0

#17 Hade jag haft egen lägenhet så hade du fått bo hos mig under tiden. Men om du hittar något och behöver hjälp att komma ifrån honom, så säg till. Kram på dig!

[Fiction]
0

#11 Jag tänker lite såhär… Det kanske är bäst att ha någon annan närvarande hemma hos dig när du berättar för honom att du skall lämna honom? Kanske inte i samma rum, men ändå i lägenheten. Så att du kan få hjälp om han flippar, menar jag. Nu vet jag ju inte riktigt hur han fungerar, men jag kan tänka mig att han får aggressionsutbrott när han har panik - eller? Kanske krävs det att du låter honom smälta det faktum att du skall lämna honom och att det inte bara kommer abrupt - "nu drar jag" och så sticker du i samma ögonblick. Är han alltför aggressiv finns det väl tyvärr inget annat att göra, men egentligen - rent moraliskt - tycker jag nog att man skall ta det lite varsamt och även ge förklaringar när man dumpar någon. I annat fall, kan vilken stabil människa som helst reagera både obalanserat och underligt och med tanke på att han verkar allt annat än stabil, är det kanske större anledning att förbereda honom på vad som komma skall. Du behöver ju inte gå rakt på att du har skaffat ny lgh, men säga att du letar nytt boende och att han skall vara förberedd på det.

Nåväl, jag är ju inte tillräckligt insatt i din situation, men det kan ju vara värt att fungera lite över detta.

[Tassy]
0

I Hannas sits skulle jag inte våga vara ensam med honom ens en sekund efter att han har förstått att det är slut. Visst förklara varför det gick snett och så givetvis, man kan alltid försöka göra slut på ett snyggt sätt. Men jag hade inte vågat stanna ensam sen.

BMTech
0

Är inte detta lite av adhd/AS beteende att man helt enkelt inte orkar/kan/vill ta en komfrontation.

Därför målar man in sig i ett hörn och mår ännu sämre..?

Nu vet ju inte jag hur killen är ifråga för en del kan ju faktiskt flippa totalt (gäller även tjejer).

Men att ha nån där när man berättar det är nog inte så dum idé.

Och va helt uppriktig för ju mer man sparar eller undan håller destomer kommer det finnas kvar och tynga ner tills man själv inte orkar mer.