OT/Klicka inte här
Hur många är det här som klickat på den röda skylten ovan som det står "KLICKA INTE HÄR!" på?
Jag har inte gjort det… ännu
jag har gjort det 

jag har inte gjort det … jag tänkte att det kan många andra göra å sen säger dom vad det handlar om å ska man då klicka på denna skylt av någon anledning så gör jag väl det då.
jag kan oxå bli så där,lite småsur,å tänka nää…så där enkelt är det inte att få mig att klicka någonstans!
fast nyfiken är jag ju!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
#1 Vad kommer fram när man klickar på skylten då? Berättar för både Svea och jag är nyfikna he he 
ääh, det är lurendrejeri bara för att man ska klicka där.
#4 Ja det fattar jag oxå det är därför jag inte klickar. Men jag vill ändå veta vad som händer när man klickat där he he he
du kommer till bloggen på startsidan på ifokus
Jag som ju aldrig kom ur trotsåldern tänkte så här:
1. Titta en inte-klicka-skylt! den måste jag klicka på!
2. Nej, det är meningen att man ska bli sugen att klicka, jag går inte på den där omvänd-psykologi-grejen
3. Fast så där tänker ju alla, dom flesta som låter bli att klicka gör det ju inte för att de inte vill trotsa förbudet utan för att de de vill trotsa lockelsen att klicka. Det går jag inte på! Just därför ska jag klicka!
Trestegs-trots :-)
Det är förresten bara Staffan som ville göra en undersökning om hur olydiga medlemmarna på iFokus är. No biggie.
Trodde det var reklam, så klickade inte.

jag har inte klickat
*jättemallig* men nog fan kliar det i fingrarna! men det är en sån där typisk grejj….bara för att det ligger i människans natur o va nyfis….o därför vägrar ja va som andra 
#7 hahaha ÄLSKAR ditt tre-stegs-trots 
Jag har klickat på den.
har inte klickat. vet redan vad som kmr visas ändå. SSå känns onödigt! 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Jag kommer bara till artikeln när jag klickar på skylten. ^

Jag kan meddela att 2.960 personer har fallit för frestelsen. Numera får vi som är medlemmar i "Olydiga klubben" inte ens plats om vi bokar både Dramaten och Kunglia Oprean. Globen nästa kanske… :)
// Staffan
Jag har inte klickat! Tror dock att jag kan tacka min medicin för det, för i vanliga fall skulle jag nog trycka på ren impuls. ;)
Den där röda skylten har liksom varit över hela skärmen ( i mitt huvud
) och lockat mig att trycka men jag har klarat det
Helt otroligt
Men det är säkert som någon skrev här ovanför att det är mina mediciner som dämpat mig.
Men det är inte säkert att dom hjälper vid ett annat tillfälle.
Man kan ju tro att det står tryck här istället.