Jag gjorde det omöjiga!
I 5 års tid har jag kämpat med en mattekurs. Jag har under inga omständigheter kunnat förmå mig till att ens öppna boken och läsa den. Jag hatar matte för allt jag är värd!
Men i våras fick jag en morot: jag behövde matten för min utbildning jag drömmer om att gå, och där utbildningen finns, finns pojkvännen som väntar på att få bli sambo. 2 morötter! Ett år av vansinnes slit, tårar och förtvivlan, varav en termin gick till motivation och övertalning att göra kursen. Sen klickade det och jag satte mig ner och räknade.
Idag skrev jag sista provet, och klarade kursen!
5 års press är slut!
Tänker också på tråden där någon har en systemkamera som morot för att kämpa extra för godkända betyg; metoden verkar funka 
Grattis, bra kämpat :D
KUL, GRATTIS OCH BRA KÄMPAT!!
Man ska aldrig ge upp!! Jag klarade också en tenta idag och det känns underbart!!
Tack!
#2 Grattis du med! :)
Kul att du klarade det tassy
och du med jenny
Grattis.
Grattis Tassy
Kul att höra positiva nyheter
STRÅLANDE BRA JOBBAT!!!
#0: Bra jobbat! Bra läsning för andra som har "omöjliga" saker framför sig. 
Tack allihopa!
#9 Det var min tanke genom att dela med mig 
#10: Tänk så ofta. 
Grattis!!
Jättekul att du klarade det!
Jag har också kämpat med en mattekurs och vet hur jobbigt det är, jag klarade det inte, men nästa försök ska jag allt klara det på!
Det är en härlig känsla att lyckas med något man dragit sej för. Härligt att du gjorde det, Tassy!
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Verkligen superduperpangfenominalisktjättebamsebäst kämpat av dig på alla sätt & vis.Du är så superduktigt & du ska vara så stolt över dig själv.Jättregrattis världens bästa Tassy! Kram!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.