Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: verklighetsberättelser
Läst 2177 ggr
timmelin
0

Parfymhändelsen på NK i Göteborg

Måste bara säga att NK i GöteborgGlad är fantastiska.

Min väninna och jag gjorde en härlig dag i göteborg och glada och pigga, bör kanske nämna att hon har ADHD med bevis och jag troligen. Vi gick in och ut i affärer, käkade gott och bara hade det underbart. Gick in på NK och den enda tanken jag hade i huvudet är att allt är svindyrt här. Det vet man ju liksom innan man kollar på prislappen. Vi gick över och kollade på några parfymer och luktade på dom nu i jultid för att se om det är någon som skulle passa oss. Och att lukta är ju gratis Glad.

Expediten frågar om vi behöver hjälp med något och jag frågar om hon har min favorit vilket hon har. Samtidigt lyfter min väninna en av dom dyrare flaskorna och säger att den luktar gott. Och då händer det!!

Flaskan lossnar ifrån korken och går i tusen bitar rakt ner på golvet. Gissa om min väninna stackarn skämdes och bara ville försvinna. Men expediten var jättego, hon var lugn och sa att det absolut inte gjorde något.

Ville bara berätta om denna historia efter att ha läst den hemska historien så fiction blev utsatt för.

Så vi borde bojkotta affärerna som inte har trevlig personal och handla mer där dom är trevliga och förstår våran fumlighet