Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: medlemspresentationer
Läst 1567 ggr
igorflickan
0

En hel värld med människor som jag!

Sen jag upptäckte denna sajt har jag gång på gång överväldigats av att jag inte är ensam. Det finns en hel värld med människor som är som jag. Känslan av att inte vara ensam om att vara annorlunda är skön. Att inte vara den enda som slarvar bort mobilen tio gånger om dan att inte vara ensam om att inte orka vara socila mm listan kan bli lång men det viktigaste av allt jag är inte ENSAM längre och det är en stor känsla!

[aspie]
0

Ja visst är det skönt att inte vara ensam. Jag trodde själv jag var den enda som var "knäpp" tills jag hittade diagnosen ADHD och Aspergers och sen hit till Bokstavsfolk. Känns underbart!

Casiopeia
0

Säger det samma! Skrattande

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

timmelin
0

Ja helt underbart. Att vi inte är några konstiga varelser ifrån planeten mekurius eller något sådant Tungan ute

Känner att jag vill krama er alla och jag är säker på att vi skulle ha kul om vi träffades. Tänk att bara få vara sig själv. Och tänk vad många av oss som skulle komma försent till en sådan träff eller vara en timme innan bara för att vara säker på att hinna.

Och att det inte skulle vara oacceptabelt

Tänk på att vi är sköna härliga människor med hjärtat på rätta sidan

även om vi ofta framställs som idioter av media som bara är ute och slåss på stan hihi Tungan ute

Zaphix
0

Jaa, det är så skönt att det faktiskt finns andra med samma problem.

För bara ett år sedan så hade jag inte ens en tanke på att jag ens kunde ha ADHD. Trodde bara att jag var allmänd livsoduglig och misslyckad. Men nu vet jag att bara jag gör mitt bästa så räcker det, behöver inte vara som de utan ADHD, för det går ju inte.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg