sitter på nålar
Gah, jag håller på att bli galen! Väntar på att få min diagnos nu, utredningen är klar och jag ska få resultatet på fredag. Sista utredningsdagen var precis innan jul, så jag har otåligt räknat ner dagarna sedan dess. Nu är det "bara" fem dagar kvar och det känns som en evighet. Kan inte sluta tänka på det, känns som jag sitter på nålar! Är skitnervös!
Blir ni också så där "besatta" av en tanke ibland, om det är något ni ser fram emot eller väntar på? Så där så det känns som det tar upp hela ens tankeverksamhet och man blir så otålig att man nästan går sönder?
Kände att jag behövde prata av mig lite med några som vet hur det är, får bita mig i läppen för att inte tjata sönder alla i min omgivning just nu 
Jo det där känner jag igen. Sitter själv som på nålar för jag väntar hem papper på min diagnos som skulle kommit förra veckan. Hoppas jag får dom i morgon och kan läsa lite om min utredning oxå. Jösses så svårt det är att vänta

mmm.. känner igen mig.. ordet besatt är helt rätt.. å vänta / tålamod.. i vissa lägen vad e det? Hoppas du får svar snart!
kram
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Nu är det snart! Dagarna går, även om man inte tycker det när man e otålig som vi.
Jag känner definitivt igen detta att man gör sig besatt lätt. Ibland leder det till att jag upplever klart genom förväntningarna på nåt, o sen när det väl händer så är jag klar med det redan o har börjat otåla mig inför nåt annat…
Kanske till viss del man bara får acceptera att man har nålar i trosorna, o kanske aldrig får sitta lika länge som de normala. Men då slipper man ju breda aslen i gengäld haha om vi nu ska skämta lite.
Brett arsle har jag i alla fall ;-)
Tack för att ni förstår, underbart att ha det här forumet :-)
Har jag skrivit fredag i första inlägget förresten? Torsdag menar jag förstås. Fyra dagar kvar nu… Vad skönt det vore att kunna koppla bort och tänka på något annat en stund jag är helt insnöad. Vill ha svar nuuuu!
Ja känner verkligen igen mig. Är svårt att tänka på något annat. Min älskade make tycker att jag är skitjobbig då haha 
Men är ju liksom bara att det ska hända precis här och just nu. Eller hur?
Denna otålighet har vi väl alltid haft med oss
lycka till
Lycka till med resultatet!
Jag känner minsann igen mig.

Känner igen mig också! Jag gjorde datortestet som sista test på måndagen innan jul och sen ska hon sitta nu i januari och sammanställa allt. Jag vill veta nu!!!!! Tror jag måste ringa och prata med henne och lämna endel uppgifter som jag "underdrev" i intervjun 

Sen måste jag vänta på att arb.terapeuterna har tid för sin bedömning och det blir inte förrns i slutet av mars. Skit!!!

#10 Tack.
Håller tummarna för dig imorgon. Du kan väl skriva sen hur det gick…om du vill det förstås.