Vad vi gör
Vi vet ju nu ungefär var vi bor. Men är lite nyfiken på vad vi studerar till/ jobbar med. Eller i dessa tider vill jobba med då samhället inte stressar sönder oss och vi är sjukskrivna eller arbetssökande.
Någon som vill svara 

Jag tänkte läsa till sexolog när min sjukskrivning går ut och jag kompletterat gymnasiet. Men jag vill så mycket och så olika saker. Kurator, psykolog, lärare, doktorera i typ filosofi/psykologi, läsa massor av matte och fysik och så… Drömmarna finns men vi får se vart begränsningarna går för mig… Ska bli så spännande att se var jag hamnar till slut… :D
Jag gör inte så mycket alls faktiskt. Är sjukskriven, så terapin och rehabiliteringen är mitt jobb just nu. Det är nog jobbigt.
Ska se att det fixar sig zaphix. Kram
Jag är sjukskriven sedan jag brände ut mig förra året. Kommer sannolikt inte gå tillbaka till mitt gamla jobb som grafisk formgivare så istället laddar jag batterierna inför att börja studera till hösten. Utbildningen jag siktar på är till attributmakare, något som är mitt drömmjobb i kubik. Kommer bara ansöka till den utbildningen så om jag inte kommer in vette fåglarna vart jag tar vägen. Men det ska nog ordna sig. Det är det jag SKA bli!

Jag hejjar på er alla här inne! Vi kan och vi vill precis lika mycket som alla andra!!!

Den utbildningen du skriver om Vad är det?
Jag läser på komux och kompliterar gymn betyg ska kanske läsa religion på högskola senare… vill bli typ religions vetare eller författare.
4: Vad roligt det verkar att vara attributmakare, häftigt jobb. :)
Nån gång så tänkte jag bli antingen skolsköterska eller styrtekniker.
Jag jobbar deltid som kassörska i en matbutik. Det jag kommit underfund med nu på sista tiden är att jag skulle vilja jobba med barn med speciella behov. Barnen skulle inte tycka illa om mig och jag kan vara mig själv med dom. Men jag vet inte vad förslags utbildning jag behöver. Är utbildad barnskötare redan.
Haha, måste väl skriva vad jag själv jobbar med
Är utbildad undersköterska/skötare och jobbar som personlig assistent
Ett jobb som ger mig den frihet som jag behöver. Men der beror ju naturligtvis på vem man jobbar hos
Har tidigare jobbat på kontor, men är inget jag längtar tillbaka till.
Var för impulsiv, pratglad och galen för den tråkiga kontorsvärlden då jag jobbade med så trååkiga byråkrater
Jag pluggar på komvux i väntan på högskolan. Läser programmering, html, webdesign, fördjupning i photoshop, latin. Sedan blir det laborantprogrammet, och sedan cell och molekylärbiologiprogrammet på högskolan i skövde. Klart det dyker upp lite sidotankar och alternativa vägar ibland, men det är mot detta jag siktar högst.

#12 Oj, det är grymt! Måste vara riktigt tufft?? Många års plugg… :/
#12 Oj det låter som ett avancerat yrke det där.
Avancerat och intressant, men inte så många års plugg. Grundutbildningen är på 2 år har jag för mig, och sedan några års påbyggnad 

har jobbat länge som barnskötare,personlig ass,spec,pedagogs.ass.men det gör jag inte längre,å det vill jag inte göra mera.
genom FK & AF är jag på ett natyrbruksgymnasium,tar hand om djur allehanda å lär mig om djur.är dock endast för att utreda hur mkt jag kan jobba & med vad jag kan jobba med.
har ingen som helst utbildning.klarade ej ens grundskolan.
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Det är ju inte så farligt långt det. 

Jag är mamma.
Är utbildad informatör, journalist och litteraturvetare. Dock arbetslös för tillfället, men jag tar frilansuppdrag som copywriter och skribent.