Häng med
Ypax och jag tycker att vi ska satsa på att träffas på riktigt.
Vem är intresserad av att vi fixar något till sommaren, någon enkelt och billigt och jätteroligt
?
Hohohohho, jaaaaaaag, fast det kmr jag inte få.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Jag skulle jättegärna vilja
Det hade varit roligt men jag tror att det kan bli svårt när vi bor så långt ifrån varandra de flesta. Det kostar mycket och blir svårt att lämna djuren. Men jag kanske är för mkt pessimist he he
Jag är som sagt med. Lite övning från min sida också. :D

Jag är med.Jag kommer må illa & ha bamseångest.Men ska ta mig i väg ändå.Kanske e det så att det behövs ordnas flera träffar runt om i landet?Så flera kan träffas?Jag är oxå så där dålig på att se det ljusa å positiva i saker å ting Aspie,men en träff med lite fika,värme,sol & vänner,det låter magiskt & sagolikt för mig…
kram
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Jag vet inte, kanske. Iofs har jag ett par månader att förbereda mig.. Kanske. :)
Vet att en av våra vänner här har ett B&B kanske vi kan få lite rabatt hos dig om du har plats för ett härligt gäng.
Är som ni säger att många bor uppåt i landet, men då är det väl dags att se en annan plats.
Jag röstar på sköna skåne jippi
#1. Klart du får följa med. Även om du är ung så är vi ju massor med morsor där också som kan ta hand om dig 

vart bor alla? skåne tycker jag verkar schysst.. kan man samåka kanske? nån som bor i närheten av gbg?
Jag bor i Jämtland… Så inte nära skåne direkt.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Sthlm…bor jag i.. hahahaha…ojojoj..det här kan bli roligt eller inte å se om det går å lösa…hihihi..
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Jag bor på Åland. Hehe.
Och jag bor i Småland