Intressant IQ-test
Detta IQ-test är väldigt intressant då det liknar IQ testen som jag gjorde på utredningen. Det innehåller bildfrågor, ordförråd, minnestest, omvänt minnestest, relationsfrågor och matematiska frågor. Observera att detta nog kan ses som lite enklare då man helatiden ser texten på ordförråd, relationsfrågorna och de matematiska frågorna. På utredningen läste hon upp dessa för mig vilket innebar att jag var tvungen att hålla detta i minnet.
http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html
Mitt resultat:
Namn: Johanna
Ditt totalresultat: 114
Resultatkategori: övernormal
Grattis till fullföljandet av IV-testet.
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Har gjort det förut.. 127 denna gång men jag kände mig väldigt seg på siffrorna men det vet jag ju att jag "ska" vara i förhållande till dom andra grejerna. Som vanligt bäst resultat på ordförståelse.
#1 Det hade ju inte jag, bäst resultat på ordförståelse utan på relationer tror jag och så givetvis på detförsta bildtestet. Och ja, siffrorna är hemska…
Spännande. Jag fick 138. Rätt så jämnt resultat med full pott på ordförståelse och matematik (!!!). På bildfrågorna hade jag bara 16, fast jag trodde det var min starkaste sida. 
Jag har börjat gilla att göra iq-test, för jag har också ofta sett mej som dum, och behandlats som dum av en del också.
Det betyder mycket för mitt självförtroende att veta att jag faktiskt inte är dum.
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

fick "bara" 116. men jag kan skylla på att klockan är 06:13, och jag måste går och lägga mej nu… 
Då är ni smarta jämfört med mig!!!
Jag fick typ 98 en gång!
Men det var ett tag sedan.. Sen är testet egentligen för de över 18.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Namn: aspie
Ditt totalresultat: 120
Resultatkategori: Övernormal
Ditt totalresultat: 116
Resultatkategori: Övernormal
Så jäkla häftigt resultat!
Testade en gång förut innan jag startat med concertan, kunde inte ens genomföra testet, koncentrationen försvann hela tiden, och nu såhär bra! :)
Verkligen bevis på att Concerta fungerar på mig
Jag fick bara 103 poäng
… Nu är mitt liv förstört.
Malin och Lina, detta test ska ni inte ta för allvarligt på då ni inte är fullärda förrän ni har gått ut skolan. Och ni får helt andra IQ test av er utredare som är anpassat till er ålder, så ta inte detta för hårt.
Nä, ingen ska ta det för hårt överhuvudtaget.
Jag är 14-15 år äldre än er. Hur mycket lär man sig inte på den tiden?
Ni var inte ens födda då. Och hur mycket har ni inte lärt er på de här 13-14 åren som ni har levat!
#10: Bra skrivet …
Nu är inte mitt liv förstört längre.
#10 Har inte lärt mig så mycket i skolan!
har aldrig gjort läxor osv… Så jag förblir nog dum… HEHEHE! 
fast.. Jag är bra som jag är!
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Jag gissade på den visuella delen då det är detta som jag har svårt med..tappade koncentrationen och tålamodet..
men fick ändå genomsnittlig.inte illa för en som trodde att hon var totalt iq befriad
Tyvärr verkar Illustrerad Vetenskap ha tagit bort testet.
Vi kan låsa denna tråden. Jag ska försöka hitta ett liknande test som jag kan länka till.