Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettmedlemspresentationer
Läst 1787 ggr
dragonstar
0

Hej jag är nu här.

HEJ

Jag är ny här.

Tänkte väll para skriv en vanlig presentation då jag antar att mitt ilägg vart för mycket.

Jag heter då Emma och är 21 år mår dåligt perjodvis och sak utreda nevropsykriatiskt då jag i vissa fall stämmer bra in på tex AS.

Jag tycker det är skönt att läsa vad andra här säger för inna har det kännts som att det är fel på mig me nnu känns det mer och mer som att jag bara inte haft chansen att vara mig själv.

lös mer  här:

Mitt inlägg

Efter dessa ord Hej på er alla och tack för att iFokus finns!

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

[Linsenhejhej]
0

Hej på dig, Emma, du är jättevälkommen!
Jag hoppas att du kommer trivas här. Skrattande

/ Lina.

dragonstar
0

Tack vart öote orolig när ajg inte fick några svar på mitt första inlägg =)

[aspie]
0

Hej, Du är hjärtligt välkommen hit. Att du inte fått så många svar beror nog på att det inte varit så mkt aktivitet här ännu. De flesta verkar vakna och bli aktiva på sen eftermiddag eller natt. Jag är en av få tror jag som är aktiv tidigt på morgonen

dragonstar
0

Okej =) ja jag skrev igår så det är nog därför jag tyckte jag borde fått svar. Men sätter jag mig på iFokus sitter jag här hela dan och väntar på svar. Så lite är ju mitt fel =)

JohannaEkroth
0

Välkommen hit, Emma. Ja här får man vara sig själv. Hur jobbig man än är. Foten i munnen

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[aspie]
0

#4 Jag är nog som du. Sitter här och väntar på svar och tycker aldrig det kommer nåt. Har kommit på att jag är aktiv på helt andra tider än andra

HannaM
0
timmelin
0

Jag hälsar dig också välkommen

Jag brukar skriva ganska mycket, eftersom jag gillar att skriva och tala om vad jag tycker och tänker

Ja vi är inga knäppa ufon utan bara sköna personer med mycket värme och NPF

Välkommen

dragonstar
0

Tackar tackar =)