Vi ska utredas
Var med min son på BUP idag. Ja det har varit en jobbig tid i mellan, men nu ska han utredas. Jag sa till läkaren att jag misstänker att han har Asperges syndrom. Fick två papper att fylla i och mycket ut av det stämmer på min son som står där.
Ja denna läkare lyssnade på vad jag hade att säga
Äntligen någon som tog oss på alvar!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Åh vad roligt att läsa något sådant! Stå på dig för din grabb och för dig! Det blir så mycket bättre sedan.
Önskar detta var omtalat på 80-talet så min mamma hade gjort detsamma för mig. Hon hade broschyrer om AS, men ville aldrig få "stämpeln" som det hette på den tiden. Men att hon har alltid vetat att jag var annorlunda. Hon hade ju innan fött upp 2 systrar till mig som var 8 och 10 år äldre än mig. Så hon hade mått att gå på.
Hur gammal är grabben din?
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Min son blir 11 år nästa månad. Han är mitt första barn så därför har det nog tagit tid för mig att se detta hela att något är inte som det ska. Nu har han en lillebror och det är så stor skillnad på dem två, men lillebror är bara 3 1/2 år gammal, men ändå kommer ihåg stora sonen när han var i den åldern det är så stor skillnad på dem två om man nu ska jämföra.
Denna läkare var verkligen kanon bra!!! Förstog mig. Var inte alls som de på habliteringen där min son går för sin medfödda stelhet. De ville inte att sonens skulle utredas så vägen har varit lång.
Grattis till utredningen. Hoppas den går fort oxå så ni får den hjälp ni behöver-
#3 Tack…Jag tror mycket kommer att ordna sig nu