Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettautism-aspergers-syndrom
Läst 1550 ggr
Helona
0

I dag är jag sentimental!

Vart tog tiden vägen? Den frågan har nog många ställt sej,när barnen börja bli stora.

Du har alltid varit speciell. Du har facinerat folk,med din sociala kompetens och lillgamla sätt. Dina problem med just det sociala samspelet,har vi ägnat många timmar åt,du och jag.

Efter kontakter med skolkurator,barnmedicin o barnpsykologer,fick du din AS-diagnos i femte klass. Skolan har gått jättebra med kloka lärare och andra sunda vuxna i din närhet.

Nu är du snart 22 år,och är på väg att flytta hemifrån. Det känns konstigt,som för alla föräldrar. Men det spelar ingen roll var du bor,du är alltid med mej,och flyttar inte så långt bort.

I gårkväll stod jag länge och tittade på din firmabil. Du har fått ditt namn ditskrivet,med fin skrivstil. Då kom tårarna…..

Jag är så otroligt stolt över dej! Din väg har inte varit rak,och du har verkligen kämpat på.

Jag är så glad att jag får dela dina framtida drömmar och liv. Jag älskar dej min son!

Mamsen

Niklas
0

Glad Är det här något han får se?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[aspie]
0

Åhh så fint skrivet. Känner det samma för min dotter som oxå har AS men flyttade hemifrpn då hon blev 18. De är visst lika gamla oxå din son och min dotter. Min blir 22 i april

Helona
0

#1 Ja,Niklas,jag ska visa honom,om han inte ser det själv. För han är här inne och tassar runt ibland.Glad

#Tack,Aspie! Ja,jag vet att du förstår Flört. Kram

timmelin
0

O vad gulligt

Jag hoppas också det går bra för min son med AS

Livet är svårt ibland, men jag hoppas att det går bra till slut

Casiopeia
0

Jättefint skrivet, du måste vara mycket stolt :-)

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

siem
0

Va fint skrivet! Tårarna rinner på mig med nu, känner ditt mammahjärta o blir stolt med dig. Kram, till dig o din fina son.

[Tassy]
0

Underbart vackra ord!

sunkan
0

det var fint skrivit, jag hoppas att det går lika bra för min dotter som är 20 årmed as hon bor fortfarande kvar hemma, jag tror det tröjer ett tag till innan hon flyttar hemifrån.