Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 1308 ggr
[aspie]
0

Protestera mot utförsäkringen

Läs och skriv på protestlistan!

http://www.webbprodukter.se/sjuka/index.html

[aspie]
0

Det är så många här som är eller blir drabbade och ändå verkar inga vara intresserade eller???Obestämd

[aspie]
0

Läs så förstår ni varför det är viktigt att skriva på protestlistan

http://www.arbetaren.se/articles/inrikes20100113-4

sighni
0

Självklart skriver jag på och min sambo och mamma med!

Kan man nå den listan via facebook?

[aspie]
0

Ja, man kan nå den listan via FB. Du kan säkert hitta den om du går inpå min sida. BRA att du och din sambo och mamma skrev påFlört

Casiopeia
0

Jag har skrivit på. Tyvärr tycker jag hemsidans layout var hemsk- hade jättesvårt att läsa vad det stod där. Obestämd

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

[aspie]
0

#5 Vad bra Casiopeia Skrattande Ja den är nog lite rörig sidan eller så kanske det är vi som är röriga ha ha

Casiopeia
0

Ja det är svårt att säga vilket som är vilket :-)

helt galet med utförsäkringarna i alla fall, hoppas verkligen det blir en viktig valfråga så vi kan se förändring framöver…

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

[aspie]
0

#7 Ja jag håller med dig om att det är helt galet och hoppas verkligen att det blir en förändring framöver. Funderar ofta på hur många som har tagit sitt liv pga detta och hur många stackare som kommer att fortsätta begå självmord. Så himla tragiskt är detRynkar på näsan

dragonstar
0

Har skrivit under och skickat länkarna till de ajg känner på MSN och lagt ut det på min blogg. Så några fler nam har kommit upp =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

[aspie]
0

#9 Vad bra Dragonstar =)

Det är jättebra om ni skickar listan vidare till era vänner. Vi måste hjälpa de sjuka och svaga så gott vi kan

sighni
0

#4 jag ska vb den till alla jag kan. Hemsidan har en mindre bra layout. Det kan bli så om man har mycket att säga och inte riktigt klarar att sortera fram det viktigaste. Tyvärr går det mesta förlorat för ingen orkar läsa allt när det ser rörigt ut.

[aspie]
0

#11 Ja det är många som tycker sidan är rörig men man får ge den lite tid bara.

Spacegirl31
0

Har skrivit på!

* ~* Ha en bra dag *~*

[aspie]
0

#13 Det gläder mig Glad Kram