Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 1747 ggr
HannaM
0

Jippie!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har köpt kamera… äntligen! Har gått och väntat på att min bror ska köpa en ny, han ar pratat om det en tid och nu har han äntligen gjort det så jag fick köpa hans gamla. Äntligen kan jag ta kort på illrarna när dom gör andra saker än sover. Min gamla kamera var så långsam så blommorna hann vissna mellan att man tryckte på knappen och den tog kort.

Happy happy me!

Sweetelle
0

Grattis, vad kul! Nu ser vi fram emot många fina illerfoton här ;o)

Hur ser kolonin ut numera? Vilka illrar har du?

HannaM
0

#1 Kolonin ser ut som för ett år sedan. En liten skitfia (Alinda) som är på bilden därupppe och sen grabbarna grus, Valle och Belsebub. Ett stycke gammalt välälskat surkat vid namn Elliott och den fina goa tjejen Meja.

[aspie]
0

Grattis Hanna! Jag önskar mig oxå en kamera. Hoppas jag kan få råd till det ngn gång. Får nöja mig med dina och andras bilder så länge Glad

Casiopeia
0

Vad roligt! Det är så kul att fota om man har en bra kamera! Ljuvligt söt liten Iller du hade där, visa gärna fler illerbilder!

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

[YlvaP]
0

Grattis. Visst är det kul att få fota när man har en bra kamera. Vad blev det för sort på kameran?

Härlig bild.

HannaM
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 Ja det blir bra mycket roligare när man har chans att få hela illern och inte bara svansen på bilden

#6 Det blev vad han hade, dvs en NikonD50

Samma tjeja en gång till

[YlvaP]
0

Åh jag är avundsjuk på dig. :D