Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettmedlemspresentationer
Läst 1568 ggr
Zolah
0

Hejsan

Jag är en 22 årig tjej som har diagnosen Aspergers och ADHD. Jag vet inte vad mer jag kan skriva igentligen? jag sysslar med konst och försöker göra nåt utav det, men ibland tror jag min ADHD sida förstör för jag tappar koncentrationen. Kom väl hit ihop om att hitta intressanta människor och kanske förstå mig själv bättre, kan vara lite jobbigt att vara jag ibland om vi säger så :/

Jag har varit diagnosticerad med AS/ADHD sedan jag gick 8an, vilket var hur skönt som helst. Innan dess trodde dom att jag hade DAMP och det var ingen höjdar diagnos precis. Att ha Damp där jag gick var att bli klassad som en idiot och helt agressiv, jag skämdes rätt duktigt över mig själv runt omkring då. Och i mina föräldrars försök att få mig några bekanta med liknande problem och liknande gick ju inte heller så bra, tex så kunde jag hamna i läger med DAMP diagnosticerade och det gick ju kanske inte så bra. Jag var ju så olik dom att jag kände mig ännu mera utanför. - Men när jag fick min nya diagnos så mådde jag bättre och fick träffa folk som hade Aspergers och liknande, kände mig genast gladare att hitta personer jag kunde identifiera mig med.

kanske lite det jag hoppas på att hitta här? :3

[aspie]
0

Hej Zolah och varmt välkommen hit. Här finns många goa människor även om sidan inte verkar vara så aktiv för tillfälet. Tror säkert du kommer att hitta människor du gillar här och hoppas du ska trivas

Jag har förresten oxå AS och ADHD Flört

Sweetelle
0

Välkommen Zolah, hoppas du skall trivas! Vi är många här med olika diagnoser eller som har anhöriga med diagnoser.

;o)

HannaM
0

Hej hej och vällkommen! Skönt att du fick en diagnos som stämmer bättre in.

LenaR
0

Hej Zolah!

Typiskt för ad(h)d är väl att man har tusen idéer, påbörjar dussinet, och avslutar en eller två? Sån är iaf jag… Förutom att jag är en mästarprokrastinerare - jag kan skjuta upp precis vad som helst. Sätt mig på prov, ska du få se! Cool

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

dragonstar
0

Hej och hallå!

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Zolah
0

Hej tack för välkomnandet :)

Aspie: Jag tror att jag annars kan försöka få igång lite prat :3 who knows?

LenaR: jag tror jag försöker hålla koncentrationen på flera saker ibland så att jag bränner ut mig typ ^^;