Tider
Missade tiden på öppen psykmottagningen ( var första tiden med den läkaren) hoppas jag får en ny snart
Någon mer än jag som har problem med att komma ihåg allt som ni ska göra??

Tja eftersom mitt "allt" är träningar två gånger i veckan och ett psyksamtal så går det rätt bra.
oh ja, jag extrem nyttjar min mobil och kalender så att allt jag ska på blir 'synligt' för ögat. Om nån säger en tid och en dag så glömmer jag det oftast, och kommer ihåg i sista sekunden.
Ska snart få en special mobil, som har massa bra funktioner.

Både och.
Jag har hysteriskt svårt att komma ihåg saker av mig själv, har levt med påminnelser av olika slag hela livet (anhöriga, kalendrar osv). Eftersom jag vet att jag har så svårt för att komma ihåg har jag nästan en fobi för att glömma och kan kontrollera en tid 15 ggr innan det är dags. Därför går det oftast ganska bra, men det tar såååå mycket energi att hålla den kollen, och det funkar bara när jag inte har så jättemycket omkring mig. Jag har utvecklat nån sorts kontrollmani, klarar inte av att göra något om jag inte har full koll på min omgivning - vilket jag sällan har ;o)
Där skrev du ner det precis så som jag har det Elva 

mobilen är himla bra å kalendern! om man kommer ihåg vart man har lagt dem…

tiden å jag är ej vänner.. vi kommer aldrig överens..oavsett hur vi än gör eller kommer överens om.även om jag ej har någon speciell tid att passa så passar tiden ej mig.tex om jag vart och handlat och ska ta tåget hem,så har tåget ALLTID precis gått och där får jag stå och vänta i 30 min tills nästa tåg kommer.så tiden och jag kommer ej överens på något sätt eller vis.
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Haha Svea. Känner igen mig. Fast ibland har jag turen på min sida. Tex om bussen hem på kvällen går en gång i timmen och jag har inte ens kollat när den går. Så kommer den precis när jag kommer till busshållplatsen. Sådan tur gillar jag.
Eller jag har glömt att titta i kalendern och upptäcker att jag ska vara på möte om en halvtimme och resan tar en halvtimme dit, då missar jag ju inte det heller även om disken får stå där en står, tvättmaskinen ej är urplockad. Sängen ej bäddad mm
Men ge mig mer tur för tur är någon som behövs i mitt liv :)