Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 2560 ggr
tommy999
0

Var är Svea?

Har inte sett henne på jättelänge.

[aspie]
0

Ja Jösses! Var är vår söta lilla Svea? Förvånad

SVEA lilla var är du? Har det hänt något?

[YlvaP]
0

Hon är inte på msn heller eller skrivit i sin blogg över en månad.

HellviHumle
0

Hon var inloggad senast den 12:te, tror jag det var. Skrev i hennes GB att hon är "efterlyst". Glad

HH

[Tassy]
0

Jag har inte heller hört av henne på länge, hon har en hemsida som väntar på att bli byggd :)

Jenny7744
0

Förvånad

[Linsenhejhej]
0

Svea, kom tillbaka! Rynkar på näsan Du är saknad.

timmelin
0

Ja verkligen

Har väl inte hänt henne något???

Hur mådde hon sist??

[Tassy]
0

Hon mådde inte bra sist jag talade med henne.

timmelin
0

o känns inte bra.

Känner du henne personligen??

Svea-
0

hej mina underbara rara vänner… här e jag..  datan,, krånglar.. den är i gång när den själv vill å lägger sen av när den själv vill.. så jag har ej haft data på ett tag.. när jag väl haft det ett tag har jag hjälpt en släktning hålla koll på en annan släktning.. ååhh..äähh..jajaja..

men jag mår väl ok.typ.ny sjukskrivning.jag dammade in i väggen i dec igen.ska örsöka komma i gång på mitt jobb igen i slutet av feb.så FK&AF är å flåsar mig i nacken,,jag säger att jag mår ok.men varför sägar jag så?jajaj…blabla…

jag e så glad över å vara saknad.. tack för ni finns.. underbara rara unika fina vännerna mina…

kram kram kram kram kram ….kram!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

timmelin
0

Gud vad skönt att du finns :)

Hann bli lite nervös. Vi gillar ju varandra här inne

Kram

[aspie]
0

Ja jösses så skönt att du är välbehållen Svea. Började bli riktigt orolig för dig.

Kram kram kram kram kram tebax Kyss

[Tassy]
0

#9 Nej, genom Bokstavsfolk och så hjälper jag henne att göra en hemsida, så vi har haft lite kontakt utöver denna sajt också.

#10 Svea tack och lov! Bamsekramar till dig! Du vet vart jag finns sen när du är redo att fortsätta med hemsidan, jag behöver lite vägledning.

[YlvaP]
0

Vad skönt att se att du är tillbaka. :D

Svea-
0

tack så jättemycket.. känns galet bra å vara saknad..inte en vanlig känsla det inte.. tack tack tack tack.. å kramar i miljoners till er..

tommy999
0

Kul att se dig igen!

Kram!

Jenny7744
0

Skrattande

Svea-
0

i dag har det lite mer sjunkit in att ni saknat mig.så i dag är jag ännu mera rörd och känner en konstig känsla i magen.vet ej hur jag ska beskriva den.men om jag försvann för gott.. ja.. då skulle ni ett tag undra å fråga eft mig..å jaa..det e det som känns i magen.tack igen.glädjetårar…på min kind..

sen vill jag oxå passa på å säga att jag e slutkörd.å jag orkar inte vara aktiv just nu på samma sätt.det e inte för jag inte vill det e för jag inte orkar,eller kan.

min läkare sa ett fint ord..ska försöka komma på vad det var.. men det betyder att när "vanligt" folk har haft det stressigt å jobbigt tex pga julen så har dom sina sk "reservbatterier" som dom kan orka vidare på,jag å många här med mig har inga reservbatterier,dom reservbatterierna är dom vi gått på i X antal år.Så när dom tar slut tar hela jag/vi slut,jag/vi har inge reserver att ta av överhuvdtaget.

jag förstod ej varför jag inte orkade,jag gör ju ingenting.jag tycker ju om mitt jobb.osv osv…så frusterande att inte orka…

men i alla fall…jättetack..för att ni finns å bryr er..å jättekram till er alla…

timmelin
0

Du verkar ha en klok läkare, så fina ord.

Klart att vi bryr oss om en vän. En till som oss. En till som är från planeten "mars" Tungan ute , ja så har du också säkert tänkt det har iallafall jag. Då det känns som inte vi hör hemma i denna tid och värld.

En till av oss som räknas som jobbig och konstig av andra som inte har NPF men som är go, varm och rent ut sagt underbar.

Är ju så skönt att vi kan prata om hur vi mår, hur andra beter sig mot oss. Att vi får skratta, skrika  och gråta utan att vi är lallalo ( tror att ordet är från mina trakter och betyder knäpp) :)

Du ska veta att du är värdefull

[aspie]
0

Japp, du är mkt värdefull Svea och du är mkt saknad här då försvinner emellanåt.

Det var bra och visa ord din läkare sa till dig. Önskar att fler kunde fatta att det är så för oss här.

Blev överkörd idag på ett möte med fk, af och läkaren. Det sved i ögonen och jag var mkt nära till gråt men stålsatte mig. Kanske inte borde gjort det?

Fasen så trött jag är på allt… Vi skulle bott nära varandra alla så vi kunde stötta varandra irl oxå