Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 1735 ggr
Tixy
0

Tjolahopp!

Hmm.. Jag vet inte om ni har märkt att jag lämnat er ett tag, utan förvarning? Humdidum.

Hur som helst, så ska jag försöka vara social med er igen. Nu har jag ju tid - då jag slutat skolan. Allt pajade bara, så imorgon (onsdag) åker jag och mor dit för att skriva på papper om att jag hoppar av, typ. Ska bli så jävla skönt, då har jag ett orosmoment borta.

Vad har jag gjort under tiden jag varit borta från er då?
Hmm… Försökt ta mig till skolan (fått panik varje morgon och stannat kvar i sängen), umgåtts med fästmannen som jag firat 1 år med… Hmm… Och tränat järnet med vovven, som börjar få koll på saker.

Jag hoppas att ni inte har varit för oroliga.

rataxes
0

gött att du är här =) varför ska du hoppa av? vad ska du göra nu? kram!

Tixy
0

Jag har ingen motivation till att plugga Samhällsprogrammet, där jag ändå kommer få plugga vidare sen. Då kan jag lika gärna ta småjobb nu ett tag (bland annat på min mammas jobb), och sedan plugga det jag vill, om det dyker upp något. :)

[aspie]
0

Hej Tixi gumman. Jo jag har saknat dig här men har ju ändå haft tillgång till dig via fb så jag har ju ändå sett dig och pratat lite med dig ändå he he

Kul att du kommer tillbaka för det börjar bli så dött här på sidan. Vi behöver dig.

KRAM

Tixy
0

Vad gullig du är, aspie! Skrattande
Bamsekram på dig!

rataxes
0

ok. låter som en bra plan. schysst =)

[aspie]
0

#4 Bamsekramar tebax Skrattande